וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית תובעת את גוגל: אני מופיעה בקישורים לאתרי פורנו

TECH

29.5.2014 / 10:08

מריה בלן רודריגז היא דוגמנית ומגישה ארגנטינאית, אך לפי גוגל היא שחקנית פורנו. עכשיו היא תובעת שיסירו את הקישורים השגויים, אך גוגל טוענת: זו אינה האחריות שלנו

הדוגמנית מריה בלן רודריגז תובעת את גוגל. CNN, אתר רשמי
מתוך הראיון עם מריה באתר ה-CNN/אתר רשמי, CNN

אילו תוצאות אתם מקבלים בגיגול השם שלכם? קישור לדפי זהב, עמוד פייסבוק, הודעות בפורום? או תוצאות קצת יותר מביכות, שהייתם רוצים שיימחקו? הדוגמנית והמגישה הארגנטינאית מריה בלן רודריגז נדהמה לגלות לפני כמה שנים כי גיגול שמה מוביל לתוצאות של אתרי פורנו ושירותי ליווי, והיא תובעת את גוגל ויאהו על הפגיעה בשמה הטוב - כך דווח באתר ה-CNN.

התביעה שלה הוגשה עוד ב-2006, אלא שעכשיו התביעה הגיעה לבית המשפט העליון. "זה הרס את חיי", אמרה רודריגז, בעלת משפחה ואם לילדים, "אני צריכה להסביר לאנשים כל יום מחדש שאני לא זונה ולא שחקנית פורנו". היא דורשת להסיר את הלינקים הקושרים בין תמונותיה בגוגל לבין אתרי פורנו וזנות ולשלם לה על הנזק שנגרם, אולם גוגל מסרה ל-CNN שאין מה לעשות: "מנועי החיפוש שלנו הם נייטרליים לגמרי, והם לא מייצרים או שולטים בתוכן שברשת". לדבריהם, האחריות הבלעדית בנושא שייכת לבעלי אתרי הפורנו שבחרו לקשר בין תמונותיה של רודריגז לאתר שלהם. בית המשפט עדיין לא הגיע להחלטה בעניין.

כזכור, בחודש האחרון נוצר דיון סוער ברשת סביב פסיקתו של בית המשפט הגבוה לצדק של האיחוד האירופי בעניין גוגל: אדם בשם מריו גונזלס תבע את גוגל על כך שבמנוע החיפוש מופיעים אזכורים מביכים הקשורים בו, ובית המשפט הורה לגוגל להסיר את התוצאות המדוברות בטענה שלאנשים יש את "הזכות להישכח". גוגל, מצידה, טענה שמדובר בצנזורה לכל דבר.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully