וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מפתחת מכשיר מציאות מדומה

וגם: ווטסאפ חוזרת לחנות האפליקציות של ווינדוס פון, ומייסד פיירט-ביי נתפס. חדשות הטק

מכשיר מציאות רבודה של Oculus. קיק סטארטר, אתר רשמי
מכשיר המציאות הרבודה של Oculus, כפי שהוצג בקיקסטארטר בתחילת הפרויקט/אתר רשמי, קיק סטארטר

סמסונג מפתחת מכשיר מציאות מדומה בשיתוף עם Oculus Rift, שנרכשה על-ידי פייסבוק במרץ השנה תמורת כ-2 מיליארד דולר – כך דיווח בסוף השבוע הבלוג Engadget . בתחילה דיווח הבלוג כי סמסונג מפתחת מכשיר מתחרה לאלה שמייצרת Oculus, המיועדים למשחקי מציאות מדומה, אלא שבדיווח עוקב חשף כי השתיים פועלות בשיתוף פעולה, במסגרתו Oculus מפתחת את התוכנה ואילו סמסונג מופקדת על פיתוח החומרה. אין עדיין מידע רב על הפיתוח העתידי, אבל המערכת כולה תציע כנראה - בדומה לפיתוחים קודמים של Oculus - משקפיים ומסך OLED.

ווטסאפ חוזרת

תוכנת ווטסאפ. Margarethe Wichert, AP
תוכנת ווטסאפ/AP, Margarethe Wichert

זה לקח יותר משבועיים, אבל וואטסאפ חזרה סוף סוף לחנות האפליקציות של ווינדוס פון. בחודש שעבר הוסרה האפליקציה מהחנות בשל תקלות טכניות, שתוקנו בינתיים, והשימוש בה נמנע מצד משתמשים שהיא לא הייתה מותקנת קודם לכן במכשיריהם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מייסד פיירט ביי נתפס

פטר סונדה מייסד פיירט ביי. Creative Commons
פטר סונדה, מתוך ויקיפדיה/Creative Commons

בתום מרדף שארך שנתיים, מייסד אתר הטורנטים "פיירט-ביי" נעצר בשבדיה. על פטר סונדה נגזרו שמונה חודשי מאסר וקנס כספי במשפט שנערך בשבדיה ב-2012. כעת הוא נתפס במדינה, וצפוי לרצות את עונשו בשל עבירות זכויות יוצרים.

חוקרי אבטחה: מאיימים עלינו בהגשת תביעות רשמיות מתוקף חוקי הסייבר בארה"ב

האקר. ShutterStock
האקר/ShutterStock

חיפוש של פירצות אבטחה ברשת מוביל להאשמת המתריעים: חוקרי אבטחה טוענים כי קיבלו אזהרות ואיומים על הגשת תביעות רשמיות מצד רשויות אכיפת החוק בארה"ב, זאת בשל פעולות כמו סריקה של האינטרנט לאיתור נקודות תורפה שעלולות לשמש האקרים לגניבת מידע. לפי הדיווח בגרדיאן הבריטי, מדובר בכמה מהחוקרים הידועים בעולם בתחום האבטחה, שטוענים כעת כי חוקים כגון "חוק הונאות המחשבים" (CFAA), שנועדו למניעת פשעי סייבר, משמשים גם כדי להלך אימים על חוקרי אבטחה שתפקידם לאתר ולמנוע פירצות, ומהווים תשתית לכיוון האשמה דווקא כלפי מחפשי הפירצות. אכיפת החוקים הללו, הם טוענים, מופעלת באופן אגרסיבי נגד כל מי שמנסה לאתר את הפירצות, תוך התעלמות מההקשר של הפעילות, כמו שימוש בכלים שונים למטרות איתור פירצות ודיווח עליהם, ולא לשם ניצולן כדי להזיק למשתמשים אחרים.

גוגל תכריז על פלטפורמת הטלוויזיה שלה

ממשק ה-Android TV של גוגל. the verge, אתר רשמי
אנדרואיד TV/אתר רשמי, the verge

גוגל צפויה להכריז על פלטפורמת אנדרואיד TV חדשה בוועידת המפתחים שלה ביוני, דיווח אתר Gigaom על בסיס מקורות "המעורים בתוכניותיה של גוגל". לפי הדיווח, לא יהיה מדובר במכשיר טלוויזיה עצמאי אלא בפלטפורמה לטלוויזיות חכמות שיצרניות יוכלו לעשות בה שימוש. בנוסף, בשונה מגוגל TV שהוכרז באותו אירוע ב-2010, הפלטפורמה תתמקד בשירותים מקוונים ובמשחקים לאנדרואיד. לפי האתר, גוגל מקיימת מגעים עם יצרניות שונות שעשויות להשיק מוצרים שיריצו את המערכת בחודשים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully