וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקה של קים וקניה - האהובה ביותר בתולדות אינסטגרם

TECH

1.6.2014 / 15:55

התמונה שהעלתה קים קרדשיאן לאינסטגרם שלה, ובה היא ובעלה הטרי מתנשקים בסיום טקס החתונה, צברה עד כה למעלה מ-2 מיליון לייקים

התמונה של קים קרדשיא וקניה ווסט באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה של קים קרדשיא וקניה ווסט באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

רגע אחרי שהתבשרנו על כך ש"גנגנם סטייל" שבר שיאים והפך לסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב, נשבר שיא נוסף, הפים באינסטגרם: תמונת החתונה של הזוג הטרי קים קרדשיאן וקניה ווסט הפכה לתמונה המלוייקקת ביותר בהיסטוריית רשת שיתוף התמונות, כך מדווח ההוליווד רפורטר - עם כמעט 2 מיליון לייקים תוך יומיים והמספר עוד מטפס.

התמונה, שמתארת את רגע השיא של הטקס שנערך בפירנצהי איטליה, מתארת את רגע הנשיקה הקסום בין שני הסלבס, והועלתה לחשבון האינסטגרם של הכלה הטרייה. התמונה שהעלתה לפניה, שלה ושל קניה פוסעים אל החופה ומחזיקים ידיים, זכתה ל-1.6 מיליון לייקוקים. תמונת הנשיקה שוברת את השיא הקודם של התמונה המלוייקקת באינסטגרם, שהיה שמור עד כה לתמונה של סלינה גומז מחבקת את האקס ג'סטין ביבר, שהעלה ביבר לאינסטגרם שלו וזכה ל-1.82 מיליון לייקוקים.

קים וקניה (או "קימייה" למתעקשים) הם אושיות רשת ידועות המקפידים לעדכן את האינסטגרם בתמונות וציוצים, כך שהיה זה אך טבעי שהתמונה הראשונה שתצא לתקשורת תהיה דרך הרשת החברתית. קים כבר הספיקה לשנות את השם שלה בטוויטר ובאינסטגרם ל"קים קרדשיאן ווסט".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully