וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: זעם בפייסבוק על תמונה של תינוקת נגררת בתוך שמלת כלה

TECH

2.6.2014 / 15:37

כלה מטנסי, ארה"ב החליטה לשלב את בתה התינוקת בתוך שמלת הכלה שלה, והתמונה עוררה את זעם המגיבים. הכלה: "זה היה מיוחד ומדהים"

תמונת כלה של שונה קרטר עוררה זעם בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
מתוך עמוד הפייסבוק של שונה קרטר, צילום מסך/צילום מסך, פייסבוק

תמונה שהעלתה לפייסבוק אישה מטנסי, ארה"ב, עוררה סערה בעמוד שלה ולביוש פומבי ("שיימינג") ברשת. הסיבה - שמלת החתונה שלה הכילה שובל, הרבה מלמלה ו---תינוקת.

לפי דיווח מגזין הדיילי מייל, לפני כחודש שונה קרטר נישאה לבחיר ליבה, וניסתה לחשוב על דרך מקורית לשלב את ילדתם אודרי בת החודש בטקס החתונה. הפתרון - לתקן את שובל השמלה, בעיצובה של ורה וונג, כך שיהיה אפשר לקשור בתוכו את אודרי הקטנה. כששונה פסעה לעבר החופה התינוקת נגררה אחריה בתוך שובל השמלה. הצילום שתיעד את הרגע המוזר הועלה לעמוד הפייסבוק של שונה - ומאותו רגע החלו הגולשים לתקוף אותה מילולית על מעשיה, ולדרוש ששירותי הרווחה יקחו לה את הילדה.

"התינוקת הייתה ערה ובטוחה לחלוטין", ענתה שונה למגיבים הזועמים, "אז תסתמו את הפה כי זה היה מיוחד ומדהים כל כך שזה פרסם אותנו, אנשים מהעיירה הקטנה בטנסי, והרשת החברתית עושה את מה שהיא עושה הכי טוב - מקשקשת!"

התמונה המקורית, ואיתה הקטטה המילולית שהתפתחה בשרשור התגובות, הוסרה מהעמוד של שונה אם כי היא הפכה אותה לתמונת פרופיל. עדיין אפשר לראות בעמוד שלה פוסטים שכתבה שונה בתגובה לעליהום שהיא חווה, כשהיא מדגישה שוב ושוב שלא אכפת לה אומרים - זו הייתה חתונה מהממת, ואלוהים איתה.

עמוד הפייסבוק של שונה קרטר

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully