וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי גאווה

סצנות סקס לסביות, חתונה חד-מינית ומאבק מסתורי שמתרחש בשיחים: לכבוד חודש הגאווה, קבלו את הרגעים הכי גייז במשחקי מחשב

סצנה לסבית במשחק Dragon Age 2. יוטיוב, צילום מסך
סצנה לסבית במשחק Dragon Age 2/צילום מסך, יוטיוב

אנשי הלהט"ב מעולם לא נחשבו כוח קניה גדול במשחקי הוידאו. חברות המשחקים בדרך כלל מדמיינות את הקהל שלהן כצעירים הטרוסקסואליים, כנראה מחוצ'קנים. אבל סטטיסטיקות רבות מראות שאין זה המצב, ויש כוח קנייה גדול לנשים וגם לקהילה.ל א שזה משנה, הכמות היחסית של להט"בים בקהילה לא מאפשרת לא להציגם במשחקים. אז הנה כמה דוגמאות. לא נמצא ברשימה- GTA- THE BALLAD OF GAY TONY. למרות השם, אין ממש קטעים הומוסקסואליים במשחק. כנראה מכות לזונות זה סבבה, אבל מין עם גבר זה יותר מדי.

FALLOUT 2

משחק תפקידים מ-1998, והראשון שהציג חתונה גאה. מה שכן, בגלל הגרפיקה הכה מיושנת כל מה שרואים זה זוג בנות ששואלים אותן אם הן מוכנות להתחתן והן מסכימות. עם זאת, ההורים שלהן עדיין חושבים שהבנות מוזרות. מסתבר שגם ב-2241, השנה בה המשחק מתרחש, לא כולם פתוחים לרעיון של זוגיות חד מינית.

SIMS

בשנה האחרונה אי שלוב הקהילה במשחקים עלה לכותרות בעקבות המשחק Tomodachi Life של נינטנדו. במשחק, שהוא סוג של סימס, אין אופציה לנישואים חד מיניים. סימס המקורי ,לעומת זאת, הוא אחד המשחקים היותר גיי פרנדלי: החל מסימס 1 הייתה אופציה לזוגיות וסקס עם בני אותו מין, כשהשחקן יכול לבחור לאן נוטה ההעדפה שלו. החל מסימס 3 כבר אפשר גם להתחתן:

והנה גם מין לסבי בסימס 2. היתרון: הדמויות יכולות להתלבש איך שתרצה. החיסרון: את כל האקשן עושים מתחת לשמיכה, אז מי שמתגרה מדמויות מחשב הרוויח רק חלקית.

FEAR EFFECT 2

אוקיי, לא בטוח שהקהילה הגאה עמדה בראש של מפתחי המשחק המהווה פריקוול למשחק האקשן שקדם לו. ובכל זאת, יש פה שתי דמויות נשיות כדמויות המרכזיות של המשחק, שזה כבר פורץ דרך, והן מתאהבות ועושות דברים. פה למשל, הן במעלית.

METAL GEAR SOLID

הנה דוגמא טובה לביסקסואליות שאיננה הנושא המרכזי של הדמות. במטאל גיר סוליד 2 מסתבר שהמתנקש VAMP הוא בי סקסואל ולכן קוראים לו ככה (ולא בגלל שהוא אוהב למצוץ דם של אנשים). במטל גיר סוליד 3 עוד שתי דמויות הן ביסקסואליות וזה לא באמת משנה.

סנייק, הגיבור, מקבל המידע על VAMP וזהו, לא מתייחסים לזה שוב.

DRAGON AGE

הו כמה סצנות מין יש בסדרת המשחקים הזו. ומכיוון שמדובר בעולם הרפתקאות ופנטזיה, המפתחים חשבו שלגמרי לגיטימי שסצנות האהבה והמין יקרו גם בני אותו מין. לפעמים הן מצחיקות - "Is there something in your tent that needs assisinating" היא אחלה שורת פתיחה:

ולפעמים פשוט לוהטות (שוב, למי שמתלהט מדמויות מחשב, שזה בטח לא אני. בטח):

MASS EFFECT 3

עוד משחק מבית BIOWARE, שיצרו גם את דראגון אייג', אשר התגאו בכך שתמיד הכניסו דמויות גאות למשחקיהם. המשחק הזה מתרחש בעתיד, כך שמין לא עם בן מינך קורה יותר בין בני אנוש לחייזרים. מין עם בן מינך יכול להיעשות עם מי שתרצה.

World Heroes

רוב הדמויות הגאות מופיעות במשחקי הרפתקאות, עם זאת,ישנן הרבה שמועות על דמויות במשחקים אחרים. יש הטוענים,למשל, שזאנגיף מסטריט פייטר שייך לקהילה, אם כי באחד המשחקים הוא אוחז בחברה. הדמות שאולי הכי ברורה בנטיותיה היא ראספוטין מוורלד הירוז. לבחור יש מכה שנקראת SECRET GARDEN MOVE אותה הוא מבצע רק על דמויות גבריות - הוא מוריד חולצה, חושף גוף שרירי, לוקח הדמות שמולו לשיחים, נשמעים קולות ולבבות פורצים מעל השיח. בסיום המכה, הדמות שנלקחה לשיח מותשת וחלשה. אז כנראה שהם לא שיחקו דוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully