וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל הציגה דגם קונספט ראשון של מחשב 2 ב-1

TECH

5.6.2014 / 16:40

בתערוכת המחשבים הבינלאומית קומפיוטקס שבטייוואן, הציגה נשיאת אינטל את הדגם החדש של לפטופ וטאבלט ביחד, מעבדים חדשים וכמובן - חזון בית חכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגן הנשיא קירק סקאוגן מדגמן את ה-2 ב-1 החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע נפתחה תערוכת המחשבים הבינלאומית קומפיוטקס 2014 Computex בטייפה, טייוואן, ובה נחשפו 12 דגמי טאבלט חדשים מתוך 130 אשר ישווקו השנה, רובם עם מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד.

בנוסף, נשיאת אינטל רנה ג'יימס הציגה דגם קונספט ראשון של מחשב אישי 2 ב-1 (לפטופ שהמסך שלו "מתפרק" והופך לטאבלט), המבוסס על מעבד Intel Core M בטכנולוגיית 14 ננומטר ללא מאוורר, שישווק בהמשך השנה. הטאבלט הוא בעובי 7.2 מ"מ, המצויד במסך 12.5 אינץ' ושוקל 670 גרם. כתב ה-PC WORLD שנכח במקום ובדק את המחשב כתב במגזין כי הטאבלט קל יותר מהאייפד אייר, אך מהיר יותר מכל מכשירי ה-PC.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-2 ב-1 החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפתיחת התערוכה הכריזה ג'יימס גם על הדור הרביעי של מעבדי Intel Core i7 ו-i5 מסדרת "K" - SKU, הכוללים ארבע ליבות במהירות בסיס של 4 גיגה הרץ, כמו גם על התקדמות בפיתוח מערכת-על-שבב (SoC) ראשונה של החברה לעולם המובייל שתצא אל השוק לקראת סוף השנה הנוכחית. ג'יימס ערכה שיחת טלפון פומבית ראשונה בדגם קונספט של סמארטפון המבוסס על פתרון כפול הליבה Intel SoFIA 3G. אינטל גם תשווק גרסת ארבע ליבות של SoFIA לתקשורת LTE במחצית הראשונה של 2015.

בנוסף, הכריזה החברה בשבוע שעבר על הסכם אסטרטגי עם Rockchip לפיתוח נגזרת של SoFIA 3G בעלת ארבע ליבות המיועדת לטאבלטים בסיסיים, ששיווקה צפוי להתחיל במחצית הראשונה של השנה הבאה.

בחלק השני של דבריה דיברה ג'יימס על הצטרפות החברה לטרנד הבית החכם וההאחדה של מכשירים לכדי מערכת אחת מסונכרנת, וכינתה את המהלך ה"אינטרנט של הדברים" של אינטל, שפירושה . שני המוצרים המרכזיים שאמורים להוביל את הדרך הזאת הם Intel Edison ו-Intel Galileo, מעבדים זעירים שתפקידם להפוך מכשירים וחפצים שונים לחלק ממוחשב מהמערכת של אינטל.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully