וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה תמונת עירום של גבר זר - והפיצה אותה ברשת

TECH

8.6.2014 / 15:43

לרייצ'ל מילמן נמאס שכל מיני סוטים שולחים לה באינטרנט תמונות של הפין שלהם. אז היא חשפה אותם לעולם

אם את אישה, ויש לך אינטרנט, סביר להניח שמתישהו בהיסטוריית הגלישה שלך נתקלת במטרידים ששלחו לך תמונה של עצמם שממש לא היית מעוניינת לראות. בניגוד לחשיפת איבר המין מבעד מעיל גשם ארוך באמצע הרחוב, כמו פעם, הטרדות שכאלה בדרך כלל לא נלקחות ברצינות. מקסימום את אומרת "איכס" ומוחקת.

רייצ'ל מילמן מצאה בהודעות הטוויטר שלה תמונת עירום של משתמש זר בשם "ביג ג'ים ווייט", שביקש ממנה "לתת לו ציון". ביג ג'ים שלח את התמונה לעוד כמה משתמשות בטוויטר - נשים שהוא כלל לא הכיר, והדגיש שהפידבק שלהן ישמש אותו לאוננות. מילמן, במקום להגיד "איכס" ולמחוק, היא הפיצה את התמונה באינטרנט שכולם יוכלו לראות. "אני מזהירה אתכם מראש", כתבה מילמן לצד הלינק לתמונה, "שיש פה גבר שמן ורופס שמראה את הפין שלו ומבקש שאדרג אותו". אחר כך צייצה: "קחו בחשבון שכשאתם שולחים לי תמונה של הפין שלכם, אני כנראה אפיץ אותו באינטרנט ואצחק עליו".

גבר שלח תמונת עירום לנשים בטוויטר. טוויטר, צילום מסך
התמונה של ביג ג'ים ווייט. חסכנו לכם/צילום מסך, טוויטר

ביג ג'ים ווייט גילה את הציוץ ונבהל. "מה את עושה?!" הוא כתב למילמן, "תורידי את הלינק תיכף ומיד, לפני שהתמונה תדלוף לכל האינטרנט". מרגע זה הוא הציף את מילמן בהודעות שדורשות שתסיר את הלינק, אך ללא הועיל: התמונה כבר שותפה והתגלגלה הלאה לכתבות ופורומים, וביג ג'ים ווייט הפך לבדיחה. מילמן הייתה מרוצה מההיענות וצייצה: "נחמד לגלות שכולם מתאחדים למען המטרה של לרדת על בחור ששולח תמונות של הזין הגרוע שלו לנשים". לכתב הדיילי דוט אמרה מילמן: "יש כאלה שקוראים לי מרשעת או ביץ', אבל לדעתי, התעלמות שקטה מההטרדות האלה מתפרשת אצל המטרידים בתור הסכמה להמשיך. 'טוב, היא לא אמרה לא, היא לא אמרה כלום' - אז אני החלטתי כן לחשוף את זה, כי זין עליהם".

מילמן היא לא הראשונה שהופכת הטרדה וירטואלית לשיימינג פומבי. לפני שנתיים פורסם מקרה ובו גולשת שקיבלה הודעות זימה לסמארטפון שלה מאדם זר, איימה שתשלח את ההתכתבות לאימא שלו ואף פרסמה את התמונות וההודעות בטוויטר. גם בפייסבוק הולכת ומתרחבת התופעה במסגרתה גולשות מצלמכות ומפרסמות בשם מלא את ההתכתבויות המטרידות של גברים איתן. השקיפות של הרשת החברתית שמה את כל ההתנהגויות והקודים שפעם עברו עליהם בשקט - במרכז הבמה, ומכוונת עליהן זרקור. בתקווה שזה באמת ירחיק את המטרידים - ולא ימשוך עוד יותר את אלה מהם שרוצים תשומת לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully