וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Moovz - כמו פייסבוק, רק לקהילה הגאה

TECH

10.6.2014 / 17:50

Moovz, הה"פייסבוק" של הקהילה הגאה, משיק פרויקט סלפי גאה יחד עם שתי כוכבות ענק של הקהילה במצעד הגאווה התל אביבי בשישי הקרוב. יאמי

MOOVS – רשת חברתית לקהילה הגאה. יוטיוב, צילום מסך
MOOVS – רשת חברתית לקהילה הגאה/צילום מסך, יוטיוב

תכירו את Moovz - רשת חברתית לקהילה הגאה תוצרת כחול לבן. Moovz, שנולדה בחברת אינטראקטינג טכנולוג'י התל אביבית, קיימת ברשת (ובסלולר) כבר כמה חודשים, ובזמן הזה הספיקו להצטבר בה למעלה ממיליון פוסטים גאים ו--50 מיליון אינטראקציות בין משתמשים.

להורדת אפליקציית Moovz ל-ios
להורדת אפליקציית Moovz לאנדרואיד

השנה התגייסה Moovz להביא למצעד הגאווה הישראלי שתיים מהכוכבות הגדולות ביותר של הקהילה הגאה העולמית - אמנדה לאפור, הטרנסג'נדרית המפורסמת בעולם, אייקון אופנה, תרבות וחיי לילה, ו-ווילאם בלי, כוכבת הרכב הדראג הפופולארי DWV (שכבר הספיק להתארח להופעה חיה בMoovz), שחתומה בין היתר על הלהיטים " Chow Down" ו-""Boy is a Bottom. השתיים יגיעו לתל אביב וישתתפו בקליפ שמפיקה Moovz לשירו של עומר אדם "תל אביב יא חביבי תל אביב" לכבוד מצעד הגאווה.

כחלק מהאג'נדה הגלובלית של רשת Moovz - לשלב יחדיו קהילות גאות מרחבי העולם - הושק גם פרויקט "הסלפי הגאה" - המזמין את משתמשי Moovz מרחבי העולם לאחד את צילומי הסלפי שלהם (ווילאם בלי תצלם בעצמה סלפי המוני עם קהל החוגגים בזמן המצעד) - וגם אתם מוזמנים לסלפף את עצמכם לתוכו:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully