וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר ופייסבוק מתכוננות למונידאל

טוויטר מחזירה את ה-hashflags לרגל המונידיאל, אמזון מסתכסכת עם האחים וורנר והטראפיק באינטרנט יכפיל את עצמו תוך 5 שנים. חדשות הטק

לרגל המונדיאל הקרב בברזיל, השיקה טוויטר כמה פיצ'רים ייחודיים, הכוללים את החזרת ה- hashflags, המאפשר להציג תמיכה בקבוצות מסוימות על-ידי "הנפת דגליהן". כדי להשתמש בפיצ'ר, שהוצג קודם במונדיאל 2010, יש לצרף לסולמית ההאשטאגים את שם המדינה המקוצר בגרסת שלוש אותיות באנגלית.

בנוסף, באמצעות שימוש בהאשטאגים #WorldCup ו- #WorldCup2014 יוכלו גולשי טוויטר להתעדכן בכל פרט חדש שנוגע למונדיאל. פייסבוק, מצדה, תאפשר לאוהדים להתעדכן בתוצאות המשחקים וההתרחשויות דרך הערוץ Trending World Cup, וכן חשפה מפה מיוחדת המציגה מידע על מדינת המקור של השחקנים.

אילוסטרציה. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock)/ShutterStock

הטראפיק באינטרנט יוכפל בעוד חמש שנים, קובעת חברת התקשורת סיסקו. האחראי העיקרי למגמה הוא הווידאו ברשת. בארה"ב לבדה, צופה החברה שהטראפיק ברשת יצמח מ-15 אקסה-בייטים בחודש בשנה שעברה ל-37 אקסה-בייטים חודשיים ב-2018, ולצמיחה דומה ברחבי העולם, בעוד הווידאו המקוון יגיע ל-84% מכל הטראפיק בארה"ב בתוך חמש שנים לעומת 78% כיום, לפי דו"ח הטראפיק השנתי שפרסמה אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אמזון נגד האחים וורנר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרט לגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון מסתכסכת עם חברת האחים וורנר: ענקית הקמעונאות ברשת חסמה את המכירות המוקדמות ל"סרט לגו" ולמספר סרטים נוספים של המפיצה בעקבות מחלוקת ביניהן, כך דיווח ה"ניו יורק טיימס". גולשים יכולים רק להירשם על מנת לקבל עדכון כאשר הפריטים הופכים זמינים להזמנה. קודם לכן הסתכסכה אמזון עם חברת ההוצאה לאור הצרפתית Hachette סביב תמחור ספרים דיגיטליים, שגרם לדחייה במשלוחים ולביטול הזמנות של ספרי ההוצאה, לפי The Verge. הדבר גרם לה להסתכסך גם עם הקומיקאי סטיבן קולבר, המפרסם ספרים דרך ההוצאה.

פסיקה: לספריה מותר לסרוק ללא רשות

אילוסטרציה. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock)/ShutterStock

לאוניברסיטאות מותר לסרוק ספרים בשיתוף גוגל ללא אישור המחברים - כך קבע בית משפט פדרלי בארה"ב. פסיקה זו התגבשה בעקבות עתירתן של גילדת הסופרים וקבוצות נוספות בארה"ב נגד סריקתם של מעל 10 מיליוני ספרים על-ידי 13 אוניברסיטאות למאגר HathiTrust Digital Library, הנגיש לאוניברסיטאות רבות. לפי הדיווח של Ars Technica, קבע בית המשפט כי הסריקה אינה מהווה עבירה על חוק זכויות יוצרים ושמוסדות מסוג אלה מוגנים על ידי דוקטרינת "השימוש ההוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully