וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבמה: התכתבה בפייסבוק עם אחייניתה - וגילתה שהיא מתכוננת לרצוח אותה

TECH

13.6.2014 / 7:04

בחורה מאלבמה ביקשה מגבר זר בפייסבוק שירצח בשבילה את דודתה. אלא שה"גבר" היה בעצם פרופיל מזוייף של הדודה עצמה, שמיהרה להזעיק את המשטרה

מחשבים. ShutterStock
מחשבים/ShutterStock

לא יפה לרגל בסתר אחרי האחיינית שלך בפייסבוק, אבל לפעמים זה יכול להציל את חייך. אתר החדשות של אלבמה, Al.com, דיווח על נערה בשם מריסה וויליאמס שחשבה שהיא מבקשת מגבר זר שהכירה באינטרנט לרצוח את המשפחה של דודתה - אבל למעשה הייתה זו הדודה עצמה, בשם בדוי, שהתכתבה איתה. וויליאמס נעצרה לפני שהספיקה לממש את זממה.

על פי כתב האישום, מריסה בת ה-19 מאלבמה מתגוררת בבית דודתה בחודשיים האחרונים, והשתיים לא הסתדרו במיוחד: מריסה נהגה להסתגר מפני דודתה, ולהזמין לביתה גברים זרים שהכירה בפייסבוק, מה שהוביל ללא מעט מריבות וחיכוכים בינה לבין דודתה בעלת הבית.

כדי לעקוב אחרי ההתנהלות של מריסה עם גברים זרים בפייסבוק, התחזתה הדודה לגבר בעצמה: היא פתחה פרופיל מזוייף תחת השם טריי אליס, באמצעותו החלה להתכתב עם אחייניתה ולפלרטט איתה. מיד ביום הראשון להתכתבות הציעה מריסה ל"טריי" לבוא לביתה, להשתכר ולקיים איתה יחסי מין תמורת 50 דולר, ואף נתנה לו את הטלפון שלה. כמה ימים לאחר מכן, כשהקשר הווירטואלי עם "טריי" התהדק, מריסה התלוננה בפניו על משפחה ואף הציעה שיבוא "לחטוף" אותה מהם. בהמשך הגיעו הדברים לידי כך שהיא ביקשה ממנו לבוא ולרצוח את בני משפחתה.

לפי כתב האישום, מריסה כללה בתכנית הרצח שלה את הדודה, את ארוסה, את בנה ואת הכלב שלה. היא הסבירה לו בפרטי פרטים איך להיכנס לבית מבלי שייתפס, ותכננה לארוז את חפציה ולהסתלק איתו לאחר מעשה.

הדודה ההמומה, הלא היא "טריי" הפיקטיבי, מיהר להזעיק את המשטרה. מריסה הודתה במיוחס לה אך טענה שלא התכוונה באמת להוציא את תכניתה לפועל. היא נעצרה ונלקחה לכלא המחוזי, וכרגע היא מואשמת בקשירת קשר למעשה רצח.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully