וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין במשטרת תל אביב לגולשת: "את ההוכחה לכך שבלונדיניות מטומטמות"

TECH

16.6.2014 / 14:25

בתגובה לסטטוס שפרסמה השחקנית לשעבר ענת צחור בפייסבוק שלה ובו היא מבקרת את משטרת ישראל, החל פקד אלידוב הכט (מפרשיית אושרנקו) לקלל אותה וכינה אותה "שחקנית פורנו סוג ז'"

דיאלוג וירטואלי בין פקד אלידוב הכט לבין השחקנית לשעבר ענת צחור מתגלגל בפייסבוק ומעורר תגובות זועמות בשעות האחרונות. הכט, הזכור כראש צוות החקירה המיוחד בפרשת הרצח של משפחת אושרנקו וחוקר של דמיאן קרליק, תקף את צחור בקללות לאחר שזו כתבה סטטוס נגד משטרת ישראל.

אמש כתבה צחור בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה ביקורת על הטיפול של משטרת ישראל בפרשת חטיפת הנערים: "אחד הנערים התקשר למשטרה וצעק: נחטפנו, ומוקד 100 של משטרת ישראל העצלה והמושחתת פשוט מתעלמים כהרגלם מהקריאה! מישהו מתפלא?". כעבור כמה שעות הופיע פקד הכט והגיב לדבריה: "כנראה שסמים דופקים את הראש ושבלונדיניות אכן מטומטמות ואת ההוכחה לכך. בושה. כל שחקנית פורנו סוג ז' יש לה דעה היום!". כשתקפה אותו צחור בחזרה על "הזוהמה וגסות הרוח והלשון שלו מושפרצת על הטיימליין שלי באלימות", והוסיפה "תיזהר שלא להמשיך למעוד לעבירת לשון הרע", ענה הכט בלעג: "ואת זה אמרה משהי ששיא הקריירה שלה הוא חשיפת חזה בסרט מתיחות". הכט מתייחס כנראה לקריירת המשחק של צחור בשנות ה-80 וה-90, אז השתתפה בסדרות טלוויזיה, בסרטי קולנוע והצגות תיאטרון - אם כי לא בפורנו כפי שהוא טוען. כיום צחור היא מדריכת יוגה - אולי לזה התכוון הכט במילה "מתיחות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צחור טוענת שהכט כלל אינו חבר שלה בפייסבוק, ושאין לה מושג איך הוא בכלל מצא את הפוסט שלה ולמה הרשה לעצמו להתפרץ עליה כך. אם כי בדיעבד, יש קשר בין השניים. "רק אחרי שראיתי את השם שלו, הבנתי פתאום שעשיתי עליו בייביסיטר כשהוא היה תינוק", אמרה צחור לוואלה!טק, "הוא אח של חברת ילדות של אחותי, אחותי מכירה אותו ועכשיו בעקבות הפרשה היא ניתקה איתו את הקשר. היא התקשרה לאחותו ואחותו הייתה מזועזעת ממה שהוא אמר".

לדבריה גיגלה צחור את השם של התינוק לשעבר עליו שמרה, ומצאה כתבות טלוויזיה שבהן הוא מופיע ומתראיין, מהתקופה של פרשיית רצח משפחת אושרנקו, ורק אז הבינה מיהו בעצם פקד אלידוב הכט. "זה הדהים אותי", אמרה צחור, "זה איש משטרה בכיר והוא מתבטא ככה, עם כל הסקסיזם שנוטף מדבריו. איך בן אדם כזה מסוכן משמש איש ציבור? זאת אפילו לא יציאה נגדי אלא נגד נשות העולם, אני רק הייתי האמתלה. ומה כבר אמרתי בפוסט? אין לי ספק שיש לו התפרצויות אלימות, בטח ובטח נגד נשים".

הוא קרא לך שחקנית פורנו בלונדינית שעושה סמים.
"ואני אפילו לא בלונדינית, ולא לוקחת סמים, ובחיים לא עשיתי פורנו. אולי הוא רואה סרטי פורנו וחשב בטעות שהבחורה שהוא ראה שם זו אני".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהתכתבות פרטית בין שני אנשים בעלי היכרות קודמת, יחד עם זאת בשל אופי ההתבטאות, שאינה עולה בקנה אחד עם ערכי הארגון, הובהר לשוטר כי התכתובת אינה במקומה".

ענת צחור ביקשה להדגיש כי אין היכרות קודמת בינה ובין הכט, וכי הפעם האחרונה בו פגשה אותו הייתה כשהיה בן פחות משנה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully