וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט מרתק: כוס שיודעת מה מזגתם לתוכה

TECH

17.6.2014 / 9:25

מזגתם בירה ועכשיו אתם רוצים לדעת אם מזגתם בירה? הכוס החכמה הזאת פשוט תגיד לכם שמזגתם לתוכה בירה. וגם כמה קלוריות יש בה, כמה סוכר ואם היא משתלבת לכם בדיאטה

מתוך סרטון פרסומת ל- Vessyl. יוטיוב, צילום מסך
בירה! על לא דבר/צילום מסך, יוטיוב

חברות הטכנולוגיה יוצאות מגדרן לאחרונה כדי להפוך כל חפץ יומיומי ל"חכם". עכשיו גם הכוס שלכם תחשב מה אתם שותים, איך אתם שותים וכמה אתם שותים, כדי לעזור לכם לעקוב אחרי צריכת הנוזלים בתפריט שלכם.

הפיתוח, שנקרא וסיל (Vessyl), מזהה את כל סוגי הנוזל שנשפכים לתוכו - כולל, כך נאמר בפרסומת - את ההבדלים הדקיקים בין פפסי קולה לקוקה קולה. הכוס יודעת לאבחן אילו מרכיבים עורבבו לתוך כל משקה, וכך עוקבת אחרי צריכת הקפאין, הסוכר והקלוריות שלכם במהלך יום שתייה ממוצע, ומעדכנת גם את הסמארטפון שלכם בנתונים. שתיתם יותר מדי מיץ? הכוס תודיע לכם להרגיע עם הסוכר. הגזמתם עם הקפאין? הכוס תזכיר לכם שאוטוטו הולכים לישון וחבל. לא שתיתם מספיק נוזלים? הכוס תתריע מפני התייבשות. שתים יותר מדי אלכוהול? טוב, לפי הסרטון ולפי השו"ת באתר לא ברור מה הכוס תעשה בקשר לזה, אבל תתביישו לכם.

אז איך משיגים את הפלא? כרגע הווסיל ניתן לרכישה מוקדמת ב-99 דולר, אבל לא יהיה זמין עד 2015. לפני שאתם בכלל מתלהבים מהאפשרות שכוס תשגיח לכם על צריכת הנוזלים, קחו בחשבון שזה אומר שתצטרכו להסתובב עם אותה כוס כל היום ולצרוך את כל השתייה שלכם רק דרכה על מנת שהאבחון התזונתי שלה יהיה מדויק. בינתיים תיאלצו להסתפק בלשים לב בעצמכם להרגלי השתייה שלכם.

הפרסומת ל-Vessyl:

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully