וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה את טלוויזיות ה-CURVED UHD בישראל

TECH

17.6.2014 / 10:14

הטלוויזיה משלבת מסך קעור בטכנולוגיית UHD ומאפייני טלוויזיה חכמה. בנוסף, הושק דגם בעל המסך הקעור הגדול בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם ה-85 inch Bendable UHD TV/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (ב') הציגה סמסונג בהשקה בתל אביב את הטלוויזיה המסחרית הראשונה עם מסך קעור ברזולוציית Ultra High Definition) UHD).

לדברי סמסונג, המסך הקעור בשילוב טכנולוגיית ה- UHD בזווית קעורה של 4200R, מגדיל את שדה הראייה ויוצר אפקט פנורמי בזמן הצפייה, מה שגורם לתחושת תצוגה גדולה יותר מממדי המסך בפועל. בנוסף, המסך הקעור יוצר מרחק תצוגה אחיד לכל זוויות הצפייה, וניגודיות גבוהה יותר ממגוון זוויות צפייה. במכשיר משולבת גם טכנולוגיית Auto Depth Enhancer - אלגוריתם המנתח אזורים בתמונה ומתאים אוטומטית את הניגודיות כדי ליצור תחושת עומק תלת ממדית - וטכנולוגיית PurColor של סמסונג אשר מדגישה את הצבעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם ה-HU-9000-3/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השנה השיקה סמסונג 15 דגמי טלוויזיות UHD , בהם דגם בעל המרקע הביתי הגדול בעולם (110 אינץ') ו-6 דגמים עם מסך קעור. דגם ה-105'' Curved UHD TV היא הטלוויזיה בעלת המסך הקעור הראשונה בעולם בטכנולוגיית UHD, והיא גדולה יותר מספינת הדגל של הטלוויזיות בעלות המסך הקעור עד כה, עם מסך ביחס 9 X 21. ו-11 מיליון פיקסלים.

בנוסף למאפייני המסך עצמו, הטלוויזיות החדשות בסדרות הפרימיום של סמסונג מכילות מאפייני טלוויזיה חכמה. ניתן לבצע על גבי המסך פעולות אינטראקטיביות, או לפצל את המסך תוך כדי צפייה לטובת דפדוף באינטרנט. לדברי סמסונג, כל חבילת הטלוויזיה החכמה פועלת על מעבד QuadCore Plus מהיר פי שניים עם טעינת תוכן וניווט מהירים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully