וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון פול יפעיל לכם את ה-Xbox. בלי שתבקשו

פרסומת חדשה של כוכב שובר שורות גורמת לקונסולה של מיקרוסופט להדלק דרך הפעלה קולית. הגיימרים לא מרוצים

ארון פול, הלא הוא ג?סי פינקמן מ?שובר שורות? הפך להיות הפרצוף של קונסולת המשחקים Xbox One, ופרסומת בכיכובו יצאה לאקרנים ומשודרת בכל משק בית אמריקאי דרך קבע. אולם, שחקני Xbox מלינים ברשתות החברתיות שפול מפעיל את הקונסולה בלי שהם אפילו יבקשו, וגורם לעצבים מיותרים.

מי מכם שמחזיק ב-Xbox One יודע שהקונסולה שלו משתמשת בחיישן ?קינקט? (Kinect) של מיקרוסופט, אשר מאזין לפקודות קוליות ומבצע אותן. אחת הפקודות היא ?הפעל את אקס-בוקס?, או באנגלית Xbox On - שורה שפול מבטא במהלך הפרסומת. הקינקט שומע ומבצע - וכך מופעלת הקונסולה.

אם זה היה מסתכם בכך זה היה טוב ויפה - אך משתמשי רדדיט וטוויטר מבכים על כך שהפרסומת גורמת לתוהו ובוהו של ממש עם הקונסולות שלהם. ?ארון פול הרגע הפעיל את Titanfall (משחק יריות רב משתתפים - י.ל.כ) על האקס-בוקס שלי - לא מגניב, אחי? בעל קונסולה בשם סטיבן לוסי מצייץ.

פול אומר בפרסומת פקודות קוליות נוספות, שגורמות למגוון פעולות - מהפעלת משחקים רנדומליים עד לכיבוי הטלוויזיה לגמרי.בתור צופים מהצד זה עשוי לשעשע אותנו, אבל למען האמת מדובר בפאדיחה של מיקרוסופט. בתור מפתחים הם אמורים להבין איך הקונסולה והחיישנים שלה עובדים, ולהימנע מפרסומות אשר יגרמו לבלאגן בקונסולות של הצופים.

או שאולי זאת הייתה המטרה שלהם מלכתחילה - להראות שהחיישן שלהם טוב כל כך שהוא קולט אפילו פקודות שבוקעות מתוך הטלוויזיה. ההאשטג #XboxOne קיבלה חשיפה רבה בעקבות התלונות, וכולם יודעים שאין דבר כזה פרסום רע. בכל מקרה, מדובר בפרסומת שעשויה לטרטר את מחזיקי הקונסולות.

זו אגב לא הפעם ראשונה שקולות חיצוניים השפיעו על הקונסולה. מקרה מפורסם קרה לשחקן ששיחק ב-NBA 2k14 וקילל בזמן המשחק. הקינקט שמע אותו, והשופט במשחק שרק לדמות בתוך המשחק פאול טכני על קללות.

  • עוד באותו נושא:
  • ארון פול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully