וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה את סלינגשוט

האפליקציה אמורה להיות התשובה של הרשת החברתית לסנאפצ'אט וגם היא מעלימה תמונות. אבל יש לה טוויסט: תהיו חייבים לשתף תוכן כדי לצפות בתוכן

לאחר שבתחילת החודש הושקה כנראה בשוגג ומיד הוסרה מהחנויות,השיקה פייסבוק אתמול ברחבי העולם את סלינגשוט (Slingshot), מעין התשובה של פייסבוק לסנאפצ'ט.

האפליקציה זמינה בגרסאות לאנדרואיד ולמכשירי iOS ומציעה היעלמות של פוסטים. הפיצ'ר המרכזי בה הוא העובדה שהיא דוחפת לאינטראקציה בין גולשים: מי ששלחו לו תמונה או סרטון, לא יוכל לצפות בהם עד שישתף עם הצד השני משהו משלו. כן, זו החוקיות.

קטעי הווידאו שניתן לשתף הם באורך מקסימלי של 15 שניות, כמו באינסטגרם, ובנוסף, ניתן לצייר על התמונות. "תמונות וקטעי וידאו שלא נשארים לנצח מאפשרים שיתופים עם יותר הבעה, יותר גולמיים וספונטניים", נכתב בהודעת ההשקה של סלינגשוט: "נהנינו לעשות שימוש בסנאפצ'ט כדי לשלוח אחד לשני הודעות חולפות ואנחנו מצפים שיהיה מגוון של אפליקציות שיבחנו את הדרך החדשה הזו לשתף. עם סלינגשוט, זיהינו הזדמנות ליצור משהו חדש ושונה: חלל שבו ניתן לשתף רגעים יומיומיים עם הרבה אנשים בבת אחת".

במקביל אגב, השיקה סנאפצ'ט טיימליינים מבוססי אירועים, בפיצ'ר המכונה "Our Story", שמאפשר למשתתפים באירוע מסוים לצפות בפרסומים הקשורים אליו.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully