וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר מוסיפה גיפים

בשעה טובה אנימציות גיפים מגיעות לפיד של טוויטר, ונתוני גלישה חדשים חושפים את מה שכולם יודעים: אנחנו רואים המון וידאו במובייל. חדשות הטק

לוגו טוויטר. yes
כיף על הגיף/yes

טוויטר החלה לתמוך בשיתוף קבצי gif הכוללים אנימציה. לפי הודעת רשת המיקרובלוגינג, שיתוף פורמט התמונה שהפך בשנים האחרונות למאד פופולארי יתאפשר דרך האתר וכן דרך אפליקציות המובייל לאנדרואיד ול-iOS.

קודם לכן, גולשים שרצו לשתף קבצים מסוג זה נדרשו להשתמש בשירותי צד שלישי. האנימציה אינה מופעלת אוטומטית בפיד של הגולשים, אלא נדרשת לחיצה על התמונה באופן ידני לצורך כך. פייסבוק, אגב, עדיין אינה תומכת בקבצים מסוג זה.

אפל מכריזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
iMac 21 אינץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל הכריזה על השקת דגם iMac חדש במחיר מוזל, ובעל מפרט חלש יותר. מחשב ה-All-In-One יגיע עם מסך בגודל 21.5 אינץ', כאשר הדגם הבסיסי כולל מעבד i5 דו-ליבתי במהירות 1.4 ג'יגה-הרץ, זכרון של 8 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 500 ג'יגה-בייט.

הדגם החדש מוצע למכירה דרך החנות של אפל במחיר התחלתי של 1,099 דולר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרבה זמן מסך קטן

אישה עם סמארטפון במיטה, אילוסטרציה. ShutterStock
לפני שנתיים היא הייתה מדגמנת אילוסטרציה על הספה מול הטלוויזיה/ShutterStock

אוהבים לראות סרטונים בסמארטפון שלכם? אתם לא לבד. צפייה בווידאו במובייל עלתה ב-532% בשנתיים האחרונות – כך קובע מחקר חדש שערכה חברת טכנולוגיות הווידאו Ooyala.

לפי הדיווח 21% מהווידאו שהתנגן ברשת ברבעון הראשון של 2014 היה דרך מכשירי מובייל כמו סמארטפונים וטאבלטים, לעומת 3.4% ב-2012 ו-9% אשתקד. עוד טוען המחקר, כי 48% מהסרטונים שנצפו דרך מכשירי מובייל ברבעון האחרון היו באורך חצי שעה ויותר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully