וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תתרגם לטקסט את שפת הסימנים?

וגם: גוגל רוכשת את Dropcam, פרצת אבטחה התגלתה בגוגל פליי וסמסונג תשיק שעון חכם. חדשות הטק

סטודנטים לשיווק בשוודיה פרסמו לאחרונה סרטון תדמית למוצר פיקטיבי בשם Google Gesture, שירות של גוגל שמתרגם כביכול שפת סימנים לטקסט. הקונספט המגניב הצליח לבלבל את עורכי Mashable, שחשבו בתחילה שמדובר בסרטון מקורי של גוגל.

הקונספט מראה כיצד הטכנולוגיה עוקבת אחר פעילות השריר והתנועות, ומתרגמת אותן לטקסט קולי. לצערנו, גוגל עדיין לא שם.

גוגל רוכשת את Dropcam

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Dropcam/מערכת וואלה!, צילום מסך

Nest, יצרנית מוצרי הבית החכם שנרכשה על-ידי גוגל בתחילת השנה בסכום של 3.2 מיליארד דולר, מבצעת כעת רכישה משמעותית תחת החברה האם. בעסקה בשווי 555 מיליון דולר רוכשת Nest את Dropcam, אפליקציה לפיקוח על הנעשה בבית באמצעות מצלמת וידאו. מצלמות האבטחה של החברה זוכות לפופולריות גבוהה. לפי הדיווח ב-re/code, עובדי Dropcam צפויים לעבור ממקום מושבם בסן פרנסיסקו למשרדי Nest בפאלו אלטו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פרצת אבטחה ב"גוגל פליי"

האקר. ShutterStock
האקר/ShutterStock

פרצת אבטחה משמעותית בחנות האפליקציות של גוגל, גוגל פליי, סיכנה את חשיפת פרטיהם האישיים של מיליוני משתמשים – כך טוענים חוקרי אבטחה. לפי דיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, הפרצה תוקנה בשיתוף פעולה של החוקרים עם גוגל, פייסבוק ומפתחי אפליקציות נוספים.

החוקרים, שהורידו אפליקציות רבות מגוגל פליי וניתחו אותן, מצאו כי חלק מהפתחים – כולל מפתחים "מובילים" – אחסנו את פרטי ההתחברות הסודיים שלהם באפליקציות עצמן, מה שהיה עלול להביא, במקרה של השתלטות עליהן, גניבת נתונים מספקי שירותים אחרים כמו פייסבוק ואמזון. גוגל עצמה לא הגיבה לדיווחים.

גוגל משמיע לכם שירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא גוגל: במסגרת עדכון חדש למנוע החיפוש של החברה במכשירי מובייל, כעת ניתן לחפש בו אמן מסוים, ללחוץ על אחת מהאפליקציות ושירותי המוזיקה במכשיר כמו ספוטיפיי ו-TuneIn ולהאזין לשיריו. ובכן, עדיין לא לכולם: הפיצ'ר החדש זמין רק בתחומי ארה"ב, נכון לעכשיו.

סמסונג תשיק שעון חכם מבוסס אנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג צפויה להציג במהלך ועידת המפתחים של גוגל שתיערך בשבוע הבא שעון חכם חדש ואנדרואידי, לפי דיווח ב-Cnet המבוסס על "גורמים המעורים בנושא".

לפי הדיווח, סמסונג פיתחה בתקופה האחרונה דגם שמשתמש בשבבים שלה עצמה, וכן דגם אחר שעושה שימוש בשבבים של קוואלקום. שעון חכם שמגיע ממקור אחר, אפל, יושק לפי הדיווח של סוכנות רויטרס באוקטובר וייכנס לייצור המוני כבר ביולי. לפי הדיווח, הוא יכלול מסך בגודל 2.5 אינץ' ויכולת טעינה אלחוטית, ואפל מתכננת משלוחים של 50 מיליון יחידות ממנו בשנה הראשונה להשקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully