וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולש טוען: חללית עם חייזר מופיעה בגוגל ארת'

TECH

25.6.2014 / 14:50

חובב עב"מים שחרר סרטון המציג חללית שנקלטה בעדשת המצלמה של גוגל ארת' מעל נחל במונטנה, ארה"ב - כשראש של חייזר מבצבץ מתוכה. חללית או סתם מריחה של אור? שפטו בעצמכם

באתר המפות המצולמות גוגל ארת' אפשר למצוא כל מיני דברים מוזרים: אנשים חושפים את עצמם, חיות חצויות לשניים או צללים שנחשדים בתור תיעוד של המפלצת מלוך נס. הגילוי הנוכחי הוא של עצם מוזר בשמיים, שהגולש סקוט וורינג מתעקש כי הוא חללית שמתוכה מציץ ראש ענקי של חייזר.

וורינג מרבה לחקור תיעודי עב"מים, ומפרסם בעמוד היוטיוב שלו תמונות וסרטונים המתעדים, לדבריו, הופעה של גורמים מסתוריים בשמיים. לאחר שקיבל דיווח מגולש על עצם חשוד שמופיע בגוגל ארת' במונטנה ארה"ב, הוא בדק את האיזור המצולם ונדהם לגלות צורה אדמדמה של חללית בשמיים. אך עיקר התרגשותו נבעה מכך שכאשר הגדיל את התמונה ואת הקונטרסט שלה, הוא ראה צורה שנראית כמו ראש ענקי של חייזר. "חשבתי שזו סתם תמונה של עב"ם, אבל התמונה הזאת מוכיחה שאכן חייזרים מטיסים את החלליות האלה!" כתב וורינג בהתרגשות.

עב"ם בגוגל ארת'. יוטיוב, צילום מסך
וורינג מציג את ראש ה"חייזר" שמבצבץ מהחללית/צילום מסך, יוטיוב

לטענת וורינג, גוגל מוחקת כל צילום של עב"ם שעליו הוא מדווח באינטרנט כדי להסתיר מהגולשים את האמת, לכן הוא מבקש להפיץ את הסרטון כמה שיותר מהר, כמו גם לבדוק בעצמנו את הצילומים באתר. נקודות הציון של העב"ם באתר הן 47°51'17.60" צפון, 115°36'42.60" מערב, וצריך לחפש את נחל טראוט במונטנה, ומשם להגדיל את תמונת הגשר שמעל הנחל בכביש 200 - בשמיים שמעל התמונה, תופיע החללית.

אבל גם אם מצאתם את החללית, אל תתרגשו מהר מדי: במפות של גוגל יש הרבה "באגים" ודימויים שלא מופיעים במציאות. לפעמים דימויים מסוימים "נחצים" לשניים" בגלל תנועה מהירה מדי של מכונית הצילום של גוגל בזמן התיעוד, לפעמים מתרחשת הדבקה לא מוצלחת של דימויים (לפני כמה שנים פורסם צילום של גוגל ארת' ובו מופיעות דמויות מצוירות בענק על השמיים). אם גוגל אכן מוחקת את הדימויים שוורינג מוצא, סביר יותר להניח שמדובר בפעילות פשוטה של תיקון באגים במערכת. כרגע הסברה של הפקפקנים היא שה"חללית" היא לא יותר מהבזק אור על עדשת המצלמה. והחייזר? דמיון מפותח הרבה יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully