וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ואיראן לנצח שתי נשיקות במצח

עמוד הפייסבוק "Israel Loves Iran" מארגן פעילויות תמיכה של ישראלים באיראנים ולהיפך, ועכשיו הוא מזמין אתכם לעודד את נבחרת איראן במונדיאל. שונאים סיפור אהבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעד מי אתם במשחק מחר של איראן נגד בוסניה? עמוד הפייסבוק האופטימי Israel Loves Iran כבר יודע מי הפייבוריט שלו, והוא מזמין אתכם להצטרף. מחר בשבע בערב, בפאב הגילדה שבתל אביב שיקושט בדגלי איראן ויגיש ממתקים איראניים, יתקבצו חברי העמוד כדי לעודד יחדיו את הנבחרת של המדינה שאנחנו כל כך אוהבים לשנוא. "כדורגל לפני פוליטיקה!" נכתב בעמוד האירוע, "לפוליטיקה אין שום קשר לרגשות שלנו כלפי האזרחים האיראניים. אנחנו איתכם. קדימה איראן!"

בהזמנה לאירוע מגיבים לא מעט גולשים איראניים שמתרגשים מהמחווה, כמו "תודה רבה", "אוהבים גם אתכם" "הפיצו את האהבה" ואפילו "עם ישראל חי".

תגובות של גולשים איראניים בעמוד הפייסבוק "ישראל אוהבת את איראן". פייסבוק, צילום מסך
תגובות גולשים איראניים לאירוע הפייסבוק של "Go Iran"/צילום מסך, פייסבוק

הפרויקט "Israel Loves Iran" החל לפני כשנתיים, כאשר בשיאה של המתיחות בין ישראל לאיראן העלה המעצב הישראלי רוני אדרי לפייסבוק שלו תמונה ובה הוא אוחז כרזה שמכריזה "איראנים, אנחנו אוהבים אתכם". המחווה התפתחה לקמפיין רשת נרחב ובו ישראלים ואיראנים הצטלמו עם שלטי אהבה הדדיים, בניסיון לגשר מעל ההצהרות האלימות בין שליטי שתי המדינות.

מאז הוקם העמוד הרשמי התקיימו אירועי פרגון ישראליים-איראניים שונים - גולשים הוזמנו לחגוג את חג הנורווז האיראני בפאב תל אביבי, כולל כיבוד מסורתי, וכמו גם להשתתף בהקמת כפר ישראלי-איראני משותף במשחק מיינקראפט. כל פעילויות הפרויקט מרוכזות באתר של Peace Factory, גם הוא פרי יוזמתו של אדרי. במקביל צצו בפייסבוק גם עמודים של "ישראל אוהבת את פלסטין", "סוריה אוהבת את ישראל" ו"לבנון אוהבת את ישראל" . ומי אוהב את בוסניה? נכון למשחק של מחר, לא אנחנו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully