וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה גלובלית ל-EverythingMe

24.6.2014 / 16:31

אפלקיציית הלאנצ'ר הישראלית זמינה מעתה גם בישראל ובשאר חלקי הגלובוס

הלאנצ'ר של הסטארט-אפ הישראלי EverythingMe משיק גרסה גלובלית (כולל בישראל) למכשירי אנדרואיד. זמין להורדה בגוגל פליי. עד כה האפליקציה הייתה זמינה רק בארצות הברית, גרמניה, ספרד ובריטניה.

למי שלא מכיר, מדובר באפליקציית אנדרואיד שמתלבשת על הטלפון ומשנה את הממשק שלו - התפריטים, התיקיות וכל מה שאתם רואים על המסך כאשר אתם מחוץ ליישומים. EverythingMe ממש לא היחידה בתחום הזה, אבל היא מנסה להיות מיוחדת באמצעות ניסיון לנחש דברים כדי להקל על השימוש בטלפון. היא מנחשת האם האפליקציה שהורדתם כרגע צריכה ללכת לתיקיית משחקים או תיקיית ספורט, היא מנסה לחזות באילו אפליקציות אתם רוצים להשתמש כרגע ומציגה אותן על המסך, והיא מנחשת מה אתם מחפשים לאחר הקשת אות אחת בשורת החיפוש.

לאפליקציה יש כבר מליוני הורדות והסטארט-אפ גייס מעל 37 מליון דולר. הרעיון בבסיס המוצר הוא טכנולוגיית קונטקסט (contextual technology) כלומר, אתם מקבלים דסקטופ שהוא בקונטקסט לפעילות שלכם, ומותאם לצרכים שלכם מהמכשיר לאורך היממה. הטכנולוגיה אמורה ללמוד ולחזות את הפעולות הנדרשות עבורכם כדי להשתפר.

בעיתוי שנראה לא מקרי השיקה אתמול יאהו את הלאנצ'ר שלה, הנקרא: Aviate הכולל גם הוא המלצות של אפליקציות על בסיס למידה של המשתמש לאורך היממה, ונראה שהשוק הזה מתחמם. ככה זה נראה בגרסה של יאהו:

  • עוד באותו נושא:
  • EverythingMe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully