וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ח"כ חנין זועבי מותקפת במסעדה

TECH

25.6.2014 / 11:06

הסרטון פורסם בעמוד הפייסבוק "גם אני בעד הדחת חנין זועבי", שהוקם בעקבות התבטאות הח"כית בפרשת חטיפת הנערים. בסרטון צועקים יושבי המסעדה על זועבי "בוגדת"

צילום: קבוצת הווטסאפ "ווצאפ כ"ס"

סרטון שעלה אמש לרשת מציג את ח"כ חנין זועבי נכנסת למסעדה כשיושבי המקום תוקפים אותה מילולית וקוראים "בוגדת". הסרטון פורסם בעמוד הפייסבוק "גם אני בעד הדחת חנין זועבי", דרך קבוצת הווטסאפ "ווצאפ כ"ס".

בתיאור הסרטון ברשתות נטען כי מדובר ב"בעל מסעדה שמגרש את זועבי מהמקום", אם לפי המוצג בסרטון בעל המסעדה דווקא מנסה להרגיע את הרוחות בתוך המריבה. יושבי המסעדה צועקים לעבר זועבי שהיא בוגדת וש"בכנסת את מתבטאת איך שאת רוצה, אז גם אנחנו מתבטאים, זו מדינה דמוקרטית", כשזועבי צועקת בתגובה "לפלסטינים לא מגיע לחיות?".

הסרטון זכה עד כה לאלפי לייקים וללמעלה מאלף שיתופים. רוב התגובות מפרגנות לבעל המסעדה על כך שלכאורה גירש את זועבי מהמסעדה - "שאפו", "כל הכבוד" ו-"המעשה שעשית מאוד אמיץ, הלוואי שירבו כמוך בישראל". חלק מהתגובות הולכות עוד צעד קדימה, כמו - "חבל שסילקתם אותה. הייתם מביאים לה מנה של אוכל עם רעל ואז היינו נפטרים ממנה" ו-" צריך לשרוף אותה".

חברת הכנסת חנין זועבי מבל"ד תמיד הייתה דמות שנויה במחלוקת בפוליטיקה הישראלית, אך בשבועיים האחרונים היא הצליחה למשוך יותר אש מבדרך כלל לאחר שהתבטאה ברדיו תל אביב בנושא פרשית חטיפת הנערים, ואמרה כי החוטפים אינם טרוריסטים. באותו יום של פרסום דבריה הוקם עמוד הפייסבוק "גם אני בעד הדחת חנין זועבי", שביקש מהגולשים להצטלם עם שלט "גם אני בעד הדחת זועבי" ומונה נכון להיום כמעט 7,000 אוהדים.

מלשכתה של חנין זועבי נמסר כי האירוע אירע ביום שני, בקפה ארומה בצומת כפר קרע שבואדי ערה. בשיחה עם וואלה! חדשות הכחישו בלשכת חברת הכנסת מבל"ד כי בעל המסעדה גירש אותה מהמקום, כפי שנטען בפוסט המצורף לסרטון. "נכנסנו לשם, לקחנו אוכל בטייק אווי, וביציאה אחד האנשים שישבו שם אמר את מה שאמר. זו לא פעם ראשונה וזה אפילו קורה די הרבה, אבל לא מדובר בבעל מסעדה", נמסר.

סייע בהכנת הכתבה: עמרי נחמיאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully