וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבק אותי, אייפד!

TECH

29.6.2014 / 11:07

חברת צעצועי מין השיקה את ה"לאנצ'פד", מתקן שיאפשר לכם - ובכן - לחדור אל האייפד שלכם בזמן שאתם צופים בפורנו. תגידו לאימא שאתם יודעים מה אתם רוצים ליומולדת

אייפד Fleshlight LaunchPAD. www.fleshlight-international.eu/, אתר רשמי
מתוך האתר, www.fleshlight-international.eu/אתר רשמי, www.fleshlight-international.eu/

אוהבים את האייפד שלכם? מהיום תוכלו לעשות איתו אהבה מתוקה. חברת צעצועי המין Fleshlight מציגה את הלהיט החדש שלה - מתקן לאייפד שיאפשר לכם לדמות משגל עם כל מה שמופיע על המסך.

מדובר בשילוב של שני מוצרים - ה"פלשלייט", מוצר הדגל של החברה, שנראה כמו פנס גדול עם חור מרופד ונועד לאוננות גברית; וה"לאנצ'פאד", מתקן שמחבר את הפלשלייט לאייפד שלכם. כשהחור המרופד ממוקם לבטח בתחתית האייפד, אתם יכולים לצפות בפורנו POV (פורנו המצולם מנקודת מבטו של המשתתף) על המסך, ולהרגיש ממש כאילו אתם שם במקומו. הלאנצ'פד מכיל גם ידיות אחזיה נוחות משני צדי האייפד, כדי שיהיה לכם קל יותר להניע אותו קדימה ואחורה. חברת Fleshlight מספקת גם את Fleshwash, לשטיפת הפלשלייט בתום השימוש.

דובר Fleshlight סיפר לתקשורת שהחברה חקרה וגילתה כי יותר ויותר גולשים צורכים את הפורנו שלהם דרך מכשירי מובייל, ולכן הוחלט לפתח את האביזר שישפר את חוויית הצפייה. "אנחנו שמחים להיווכח כי אביזרים לעינוג גברי מקבלים יותר ויותר לגיטימציה מהסביבה, ממש כמו צעצועי מין לנשים", הכריז הדובר.

הלאנצ'פאד מתלבש על אייפדים של אפל מדור 2, 3 ו-4 בלבד. כל המוצרים המוזכרים נמכרים בנפרד - הפלשלייט, הלאנצ'פד וכמובן האייפד עצמו. הלאנצ'פד לבדו יעלה לכם 25 יורו, והפלשלייט - במבחר דגמים - עולה בסביבות 30-40 יורו, תלוי בדגם. יש גם חבילות דיל שמכילות לאנצ'פד ופלשלייט גם יחד במחירים של 55-65 יורו. אם מתחשק לכם לעשות עוד צעד קטן לקראת עצלות מינית גלובלית - אתם מוזמנים לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully