וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: מגיש חדשות מטריד כתבת שטח

TECH

29.6.2014 / 15:06

ארה"ב: כתבת שטח נשלחה לנסות מתקן בפארק מים ולדווח על החווייה, אך כל מה שעניין את המגיש באולפן היה לדבר על הביקיני שלה. צפו

ערוץ ביקורת החדשות האינטרנטי, NewsDigestMedia, פרסם קטע מתוך תכנית בוקר אמריקאית של פוקס שמציגה הטרדה מינית של כתבת שטח מצד המגיש: תכנית הבוקר שלחה את הכתבת שלה, אנה גיליגן, לנסות מתקן חדש בפארק מים בניו ג'רזי ולדווח איך זה מרגיש. לצורך המשימה הולבשה הכתבת בביקיני - מה שגרם למגיש באולפן, גרג קלי, לרייר עליה בשידור בלי בושה, בעוד המגישה שלצדו מנסה לשווא להרגיע אותו והכתבת ממשיכה לחייך במבוכה.

בזמן שהכתבת יצאה מן המים קלי מלמל לעצמו "הו כן, זה כמו בסרט... בהחלט... " וכשהגיע הזמן לדבר עם גיליגן על החווייה, פתח ואמר: "דבר ראשון... יופי של בגד ים!" המגישה שלצדו, רוזאנה סקוטו, הזהירה אותו "גרג, תדבר יפה", אבל כשגיליגן ניסתה לסיים את הראיון ואמרה שהיא הולכת להתלבש, החל קלי לצעוק "רגע, חכי, לא כל כך מהר!" וניסה למשוך את הזמן בשאלות מיותרות כדי להשאיר את גיליגן הנבוכה בביקיני. "אממ, תגידי אנה, כמה זמן לקח לך, אממ", ניסה לאלתר, כשסקוטו קטעה אותו: "להתפשט?!" כשהמצלמה התרחקה לבסוף מגיליגן, קלי צעק "לא, לא", וסקוטו נזפה בו: "מה הבעיה שלך?!" "תירגעי, אל תהיי כזו כבדה", אמר לה קלי.

רבים מהמגיבים לסרטון טענו כי הכתבת, שבחרה להופיע בביקיני, הביאה את סוג ההתייחסות הזה על עצמה. בטקסט הנלווה לסרטון מציינים אנשי NewsDigestMedia כי בעבר הואשם קלי באונס, אולם התיק נגדו נסגר. הם מזכירים כי קלי הוא במקרה גם בנו של נציב משטרת ניו יורק לשעבר - ודי לחכימא ברמיזא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully