וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצרת הארץ: אתר "הארץ" משיק אתר קניות בשיתוף eBay

TECH

1.7.2014 / 14:34

מחפשים חנוכייה או סנדלים ישראליים אותנטיים? משאלתכם התגשמה. קבלו את אתר הקניות החדש של "הארץ" ו-TheMarker

אתר הארץ בשיתוף עם EBAY. http://www.haaretz.com/store, אתר רשמי
אתר http://www.haaretz.com/store/אתר רשמי, http://www.haaretz.com/store

אתרי הארץ ו-TheMarker השיקו חנות קניות מקוונת בשיתוף עם חברת eBay העולמית, בשם Haaretz Store. החנות נועדה לשוק הקונים בארה"ב ואירופה, וכוללת מוצרי יודאיקה ומוצרים ישראליים כמו תכשירי קוסמטיקה מים המלח, מטבעות לאספנים ועתיקות, כמו גם תכשיטים מכשירי אלקטרוניקה ממוכרים ישראלים. באתר אפשר למצוא גם "דילים מיוחדים ממוכרים ישראלים אמינים". קוראי "הארץ" יקבלו הטבות שונות ברכישה באתר, ויופנו אליו ישירות מתוך אתר "הארץ" לרכישת מוצרים שונים.

"הפרויקט נבנה עבור קהל שגולש מחו"ל, בין אם דובר עברית ובין אם לאו", אומר יניב בן, סמנכ"ל פרסום דיגיטל קבוצת אתרי הארץ TheMarker, "חברנו ל-eBay כגורם שמאפשר לרכוש כל מוצר שעולה על הדעת כמעט, בפרישה עולמית, עם התמקדות בעולם היהודי ומוכרים ישראלים".

"שיתוף הפעולה נועד לתת מענה גלובלי לרכישת פריטים שונים הנמכרים על ידי מוכרים ישראלים, חלקם קשורים למסורת היהודית הענפה", אומר אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית eBay ישראל, "למעשה כל אחד יכול לקנות בפלטפורמה העולמית של eBay, אבל המיזם המשותף עם 'הארץ' עונה על צורך שזיהינו בקרב קוראי 'הארץ' בחו"ל בסיווג פריטים ייחודיים במחירים מוזלים".

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully