וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעתה יהיה שמכם: "סמיילי קורץ"

TECH

1.7.2014 / 21:08

בקרוב תקום רשת חברתית חדשה שמבוססת אך ורק על אייקונים מצוירים. כך הפך האימוג'י את חיינו לקקי מחייך אחד גדול

תתארו לכם עולם יפה, בלי ספאם, בלי קללות, בלי ספוילרים, בלי חפירות ארוכות, אפילו בלי שגיאות כתיב. רק סמיילים. ולבבות. וקקי. עכשיו תתעוררו. זה לא חלום: רשת חברתית חדשה שמורכבת כולה רק מאמוטיקונים של אימוג'י עומדת לבוא לעולם.

קוראים לזה אימוג'לי - Emojli - והיוצרים, מאט גריי וטום סקוט נשבעים שלא מדובר בבדיחה. אמש הם פרסמו את סרטון ה"בקרוב" של הרשת החדשה, והם מאיצים בגולשים להזדרז ולשריין לעצמם שם משתמש באתר הייעודי שבו תקום הרשת. שם משתמש שיהיה, כמובן, אייקון של אימוג'י.

האייקונים של אימוג'י הם כבר מזמן לא עסק לפקאצות בלבד. אין הודעת סמס או צצ'אט שאינה שלמה בלעדיהם. האימוג'י הוא עולם תרבותי ומלואו לא לחינם האפליקציה הפופולרית ביותר כרגע בהורדות החינמיות באפסטור היא מהשחק "נחש את האימוג'י", שבו צירופים שונים של אייקונים מייצרים ביטויים שונים. מדובר בשפה לכל דבר - קיימים גם קליפים שמציגים את מילות השיר באימוג'י בלבד, כמו הקליפ הזה של ביונסה שיצר גולש:

או ההמחזה של פתיח "משחקי הכס" עם אימוג'י:

רק לפני שבועיים התבשרנו כי 250 איקונים חדשים עומדים להצטרף למשפחת אימוג'י, ביניהם סנאי, אצבע משולשת ופלפל חריף. שבועיים לפני כן התפרסם באתר FiveThirtyEight דירוג 100 האימוג'ים הפופולריים ביותר, על פי בדיקה שביצע המתכנת מתיו רותנברג, שיצר קוד הסופר את מספר ההופעות של האייקונים השונים בטוויטר. לפי התוצאות, האייקון הפופולרי ביותר הוא ה"לבבות", עם למעלה מ-300 מיליון הופעות עד כה בטוויטר. מלבדו, רוב האייקונים בעשירייה הראשונה הם של פרצופים - פרצוף בוכה משמחה, פרצוף מאוהב, פרצוף מסמיק וכולי. פרצוף ה"חיוך" הפושטי מדורג במקום ה-33 בלבד, ואייקון הקקי הכה-מדובר, למרבה ההפתעה, מדורג בתחתית הרשימה במקום ה-88 עם 7 מיליון הופעות. אולי עכשיו, עם הופעתה של רשת חברתית מבוססת-אימוג'י, ההיררכיה הזאת תשתנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רק מקום 88. אימוג'י הקקי האהוב/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully