וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אסיר החתיך" קיבל הצעה לככב בפורנו

TECH

4.7.2014 / 16:04

ג'רמי מיקס, שהתפרסם לאחר שתמונת המעצר המחמיאה שלו הפכה ויראלית ברשת, קוצר את פירות ההצלחה: חברת הפקות הציעה לו 100,000 דולר כדי לככב בסרט פורנו. והוא בכלל עדיין במעצר

אשתו של "האסיר החתיך" כועסת על תשומת הלב התקשורתית. יוטיוב, צילום מסך
אשתו של "האסיר החתיך" כועסת על תשומת הלב התקשורתית/צילום מסך, יוטיוב

גם אם הוכנסת למעצר, לא ברור מתי תשתחרר וקבעו לך למעלה ממיליון דולר דמי ערבות - אל תהיה מבואס. עדיין יש סיכוי שתמונת המעצר שלך תהפך לוויראלית, תופץ ברחבי הרשת ובסופו ל דבר תביא לך הצעות עבודה בשווי של עשרות אלפי דולרים.

ג'רמי מיקס נעצר לפני שבועיים בקליפורניה באשמת השתייכות לכנופיה והחזקת כלי נשק. כשמשטרת קליפורניה פרסמה את תמונת המעצר לעמוד הפייסבוק שלה - האינטרנט התפוצץ. מראהו המצודד של מיקס קנה לו מעריצים רבים והוא הפך ל"מם" - בדיחת אינטרנט קבועה, כשגולשים מלבישים את תמונתו על פוסטרים ופרסומות כאילו היה דוגמן. משפחתו של מיקס אפילו יצאה נגד ההתלהבות האינטרנטית, בטענה שעושים צחוק מהמצוקה שלו.

אלא שעכשיו הבדיחה הפכה למציאות. השבוע פרסם אתר הרכילות TMZ כי מיקס קיבל הצעה לחוזה דוגמנות בשווי 30 אלף דולר מסוכנות הדוגמנות BLAZE, ואתמול נוספה לשולחן גם הצעה לככב בסרטי פורנו של חברת ההפקות Dogfart, שאחראית לסרטי פורנו בין-גזעיים. היקף החוזה: 100 אלף דולר ל-2 ימי צילום בשבוע. לא רע בשביל בחור מהרחוב שתקוע כרגע במעצר.

"אנחנו חושבים שלג'רמי יש מראה מושלם בשביל ההפקות שלנו, ונשמח אם ישקול את ההצעה", אמר דובר Dogfart, "אנחנו מוכנים להגשים את חלומן של מאות אלפי נשים חרמניות, ואת חלומו של אדם אחד שמחפש התחלה חדשה בחיים".

עדיין לא ברור אם מיקס מתכנן לממש את ההצעות האלה, אבל הוא כבר שכר סוכנת - שזה סוג של הצהרת כוונות. למרות כל הזוהר והתהילה, מיקס עדיין במעצר (למישהו יש 1.1 מיליון דולר דמי ערבות?) וממתין למשפט שלו. אתר TMZ דיווח שעורך הדין של מיקס כבר הבין את מקור כוחו של הקליינט שלו, והוא הגיש בקשה מיוחדת לאפשר למיקס להופיע למשפט בבגדים אזרחיים מחמיאים. בקיצור - אם מתחשק לכם לבצע פשע, כדאי שתוודאו קודם שאתם חתיכים, אחרת סתם נדפקתם.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully