וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: האפליקציה שתחזק את איבר המין שלך

TECH

6.7.2014 / 15:02

קבלו את הגאדג'ט החדש בתחום הטכנולוגיה הלבישה: אפליקציה שתחזק לך את שרירי רצפת האגן. וכן, זו דרך יפה להגיד שאת אמורה לתקוע אותה בוואגינה

אפליקציה לחיזוק שריר רצפת אגן. www.kickstarter.com, אתר רשמי
אפליקציה לחיזוק שריר רצפת אגן/אתר רשמי, www.kickstarter.com

תחום הטכנולוגיה הלבישה עוזר לנו לא מעט בפיקוח על הפעילות הגופנית שלנו, עם השעונים והצמידים והמודדים השונים, אבל עכשיו הוא צועד צעד אחד קדימה - יותר נכון, פנימה. את מכשיר ה- KGoal Smart Kegel Trainer, שפותח על ידי חברה אמריקאית בשם Minna Life, אמורות המשתמשות להניח בתוך איבר המין שלהן, כשהן מבצעות תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן. המכשיר משדר את נתוני התרגילים לאפליקציה מיוחדת בסמארטפון, ובונה לך תכנית אימון מיוחדת. "זו פלטפורמה אינטראקטיבית וכיפית להדרכה ומעקב אחרי תרגילי רצפת האגן שלך!" מודיע עמוד הקיקסטארטר של האפליקציה.

אפליקציה לחיזוק שריר רצפת אגן. www.kickstarter.com, אתר רשמי
אפליקציה לחיזוק שריר רצפת אגן/אתר רשמי, www.kickstarter.com

תרגול שרירי רצפת האגן הוא חיוני עבור נשים בהריון, נשים המתקשות בשליטה בשלפוחית השתן ובכלל - נשים שרוצות לשפר את ההנאה המינית שלהן, שמושפעת ברובה מהיכולת לשלוט בשרירים סביב איבר המין. אלא שבניגוד לתרגילי בטן או כתפיים, שרירי רצפת האגן קשים יותר להפעלה רציפה כי הכיווץ שלהם הוא פנימי ויחסית מינימליסטי. נשים שנדרשו לתרגילים מהסוג הזה היו נעזרות בדרך כלל בכדור לחץ, אך לצערן הוא לא יכול לתת להן להן פידבק. כאן נכנס לתמונה הפיתוח החדש.

מכשיר ה-KGoal הוא בעצם בלון סיליקון קטן, שלאחר הנחתו במקום המתאים בגוף ניתן לכווץ אותו ולהרחיב אותו שוב ושוב - על ידי הפעלת שרירי רצפת האגן. הוא רושם את מידת העוצמה המופעלת עליו מהשריר ואת מספר הלחיצות לשניה, ושולח את הנתונים לאפליקציית הסמארטפון, ונותן לך פידבק מיידי במקרה שאת מבצעת את התרגילים באופן שגוי. וכשעמוד המוצר מבטיח לך "פלטפורמה אינטראקטיבית וכיפית!" הם מתכוונים לזה - בקרוב יתווספו לאפליקציה משחקים שישתלבו במעקב התרגילים, אולי איזה פלאפי בירד שקופץ בכל פעם שאת מכווצת את איבר המין. וואהו!

את ה-KGoal עדיין לא תמצאו בחנויות - כאמור, הוא פותח במסגרת קמפיין קיקסטארטר, ונכון לעכשיו גוייס כמעט כל הסכם לשיווקו: 80 אלף דולר מתוך 90 אלף. אז קדימה, להתחיל לכווץ.

ואם אתם כבר בעניין: הנה האפליקציה שתאמן אתכם במין אוראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully