וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"זיהוי פנים" של פייסבוק - יותר טוב משל ה-FBI

וגם: סמסונג תשיק מכשיר מציאות מדומה ובלקברי הולכת על סמארטפון מרובע. חדשות הטק

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

האם טכנולוגיית זיהוי הפנים של ה-FBI נחותה בהשוואה לזו של פייסבוק? במאמר שפורסם באתר The Verge משווים את המערכת החדשה של הארגון, המכונה Next Generation Identification, למערכת ה-DeepFace של פייסבוק. "הנה עובדה לא נעימה על המערכת החדשה והנוצצת של ה-FBI: היא לא טובה במיוחד", נכתב. כך, למשל, המערכת של ה-FBI מחזירה 50 אפשרויות לפי דירוג לאחר הצגת פרצוף מבוקש, והסיכוי להצגת שם החשוד הוא 85%. לעומת זאת, "תציג לפייסבוק שתי תמונות, והיא תוכל לומר ברמת דיוק של 97% אם הן של אותו אדם".

בקרוב: מכשיר מציאות מדומה של סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג צפויה להציג מכשיר מציאות מדומה שייקרא Gear VR במהלך אירוע ה-IFA 2014 שייערך בספטמבר בברלין, לפי דיווח בבלוג SamMobile. חווית המציאות המדומה במכשיר תהיה מבוססת על תנועות הראש של המשתמש, שיחובר אל הסמארטפון דרך USB 3.0, וחיישן המצלמה האחורית של הטלפון יספק תמונה של הנעשה בעולם החיצוני כדי לייתר את הצורך להוריד את המכשיר ולהרכיב אותו שוב ושוב, נכתב בדיווח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לט דה גיימס ביגין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחרות שחקני Dota 2 נפתחה אתמול. מדובר בטורניר שנתי והשנה פרס הזכייה הגיע לסכום המטורף של ל-10 מיליון דולר, בין הזכויות הכי גבוהות לטורניר e-sports אי פעם. הטורניר עצמו משוחק בין קבוצות בזירת קרבות מולטיפלייר והוא מעורר עניין רב. ניתן לצפות בתחרויות דרך אתר המשחק.

תפסת מרובע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים את הבלקברי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלקברי עומדת להשיק בקרוב מכשיר סמארטפון מרובע. תאריך ההשקה והמחירים עדיין לא פורסמו, אבל ברשת כבר יש עיסוק ניכר בצורתו של מכשיר ה-Passport, שיגיע עם מסך 4.5 אינץ'. בלקברי כבר הספיקה לומר על המכשיר כי הוא "כמו ה-IMAX של הפרודוקטיביות" ושבזכות צורתו המשתמש לא יצטרך "להקריב" חלקים מהמסך.

ושוב בעיות באקספלורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פירצת אבטחה בסרגל כלים של AVG, המכונה AVG Secure Search ו-AVG SafeGuard, עלולה לאפשר להאקרים לשתול תוכנה זדונית במחשב, טוענים חוקרי אבטחה. לפי הדיווח של PCWorld, הפירצה מאיימת ספציפית על משתמשי דפדפן אינטרנט אקספלורר. זו תוקנה על-ידי AVG, אך על המשתמשים לוודא שברשותם הגרסה העדכנית של הסרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully