וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים שם למבצע הבא

TECH

10.7.2014 / 14:47

"להב לוהט" או "מגל האל"? מחולל שמות מבצעיים לפעולה בעזה עוזר לכם להחליט, ופריצת האקרים למכללה הישראלית לאבטחת מידע מגדירה אירוניה מהי

לא שיא הסקיוריטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך אתר מכללת שיא סקיוריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבצע צוק איתן מגביר גם את המוטיבציה לתקיפות סייבר והאפשרות לפגוע באויב ברשת. סייבר היא מילה גדולה מידי למה שקרה לאתר של מכללת שיא סקריוריטי, בית ספר לאבטחת מידע וללוחמת מידע, אבל הוא מגדיר יפה אירוניה מהי.

אתר המכללה נפרץ על ידי האקרים ודף הבית בכתובת see-security.com הוחלף בעמוד תמיכה במאבק הפלסטיני ואיחולי גיהנום לישראל. הפורצים לא הגיעו לנתונים בעלי ערך יוצא דופן, בסך הכול מדובר באתר המתקשר קורסים שונים במכללה לציבור, אולם יש כאן נזק תדמיתי עבור מכללה שאמורה לדעת להתמודד בדיוק עם התקפות מסוג זה.

מקור הפרצה כפי הנראה בשרת של חברת אחסון ובו אתרים נוספים. הפרצה, אשר כללה שלושה אתרים נוספים, נחסמה וטופלה והעמוד הוסר מהאוויר.

"לדאבוני, בשנתיים-שלוש האחרונות אף לא אחת מחברות האחסון הישראליות שבחנו אינה ראויה לציון בתחום ההגנה על לקחותיה", אמר לוואלה!טק אבי וייסמן, ראש פורום אבטחת מידע ומנכ"ל מכללת שיא סקיוריטי.

לכל מבצע יש שם

מי שלוקח את האירוניה שבמלחמה לרשת הוא מחולל השמות החדש: שקט יענה בשקט. רפרוש במחולל השמות ידביק לכם באופן אוטמטי שמות אפשריים למבצעים בעזה: נשר תגמול, רוח ענן, מגן כסוף. ממכר. הכירו את מבצע בולמוס לבן:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד האהובים עלינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחוללי שמות אינם דבר חדש. זכור לטובה מהתקופה האחרונה מחולל הסטטוסים של יאיר לפיד: הלפידומטר שזכה להצלחה ויראלית גדולה וייצר מעל 250,000 פוסטים שונים. הנה מה שהיה לו להגיד על מבצע צוק איתן:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך לפידומטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully