וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמוד "סטטוסים מצייצים" נפרץ

TECH

12.7.2014 / 21:23

העמוד הפופולרי נפרץ לפני שעה קלה על ידי האקרים פלסטיניים, שכתבו "פאק ישראל" ושאר קללות. נכון לעכשיו העמוד הוסר על ידי פייסבוק. אבין לן, מנהל העמוד: "זה סוג של מחמאה"

פריצה לעמוד של סטטוסים מצייצים. פייסבוק, צילום מסך
פריצה לעמוד של סטטוסים מצייצים/צילום מסך, פייסבוק

לפני שעה קלה נפרץ העמוד הפופולרי "סטטוסים מצייצים" על ידי האקרים פלסטיניים. תמונת הפרופיל הוחלפה בתמונת אילוסטרציה של אישה ועליה דגל ישראל מנשקת רגל שעליה דגל פלסטין (בקבוצות ישראליות מופיעה אותה תמונה בדיוק, רק בדגלים הפוכים) ותמונת הקאבר הוחלפה בתמונה של FREE GAZA.

הסטטוס הראשון שנכתב היה "Hacked by Gaza" ו-Fuck Israel. הסטטוסים הבאים הכריזו על ירי לתל אביבאו סתם הכילו קללות בערבית ובעברית מתורגמת בגוגל טרנסלייט.

הגולשים הגיבו בהמוניהם לסטטוסים, כשהם לועגים להאקרים ומשלבים תמונות הומוריסטיות. לסטוטוס "הפצצת גארי בתל אביב" למשל הגיבו בתמונות של גארי החילזון מהסדרה "בובספוג מכנסמרובע".

פריצה לעמוד של סטטוסים מצייצים. פייסבוק, צילום מסך
פריצה לעמוד של סטטוסים מצייצים/צילום מסך, פייסבוק

הפריצה קרתה 5 דקות לפני השעה 9, השעה עליה הכריז החמאס כשעת ירי טיל על המרכז. "לקח לי זמן לקלוט מה קורה", אמר מנהל העמוד אבי לן לוואלה!טק, "עבדתי על הדף ופתאום ראיתי שאין לי סמכות אדמין, ממש תוך כדי עבודה.בדקות המעטות שהם היו אדמינים עשו נזק רציני, אבל עכשיו העמוד הוסר וזה בטיפול של פייסבוק. מקווה שיחזור במהר ונוכל להמשיך הלאה".

לן מצליח בכל זאת לראות נקודה חיובית באירוע. "אני מרגיש באופן עקום וקצת מטורף שקיבלתי מהחמאס סוג של מחמאה. כי אם זה היעד שאליו הם מכוונים כנראה שעשיתי משהו נכון".

"סטטוסים מצייצים" אמנם הוסר, אבל ההאקרים ממשיכים ליעדים הבאים, ובדקות האחרונות נפרץ גם העמוד ההיתולי "אנשים בינוניים וסבירים" באותו אופן.

העמוד "דוסים מצייצים" פרסם סטטוס הומוריסטי ברוח הדברים ובו נכתב "כאן נטורי קרתא, השתלטנו על העמוד".

עדכון 22:42: "סטטוסים מצייצים" חזר לפעילות. אבי לן פרסם סטטוס ותמונה בנושא:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully