וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק שיחליף את Call of Duty

ארז רונן זכה לשחק בבטא של Destiny: המשחק הכי יקר בהיסטוריה שאמור לפתוח שושלת החדשה של משחקי יריות בגוף ראשון. טור המשחקים

כבר שנים רבות Call of Duty היא סדרת המשחקים הגדולה והחשובה ביותר בעולם. בכל שנה יוצא משחק חדש בסדרה, מרסק את כל שיאי המכירות, הופך לאחד ממוצרי הבידור הרווחיים ביותר בעולם והופך להיות אחד המשחקים הפופולריים ביותר, לפחות עד השנה הבאה.

אך גם ב-Activision, חברת המשחקים שמפיצה את המשחקים האלה, יודעים שיש גבול לכמה אפשר לסחוט סדרת משחקים. בשנים האחרונות הם שפכו הרבה מאוד כסף על משחק חדש, שאמור להיות תעודת הביטוח שלהם ליום שאחרי Call of Duty. למשחק הזה קוראים Destiny, והשבוע הוא יצא לדרך.

את Destiny מכין אולפן המשחקים Bungie, שבעבר יצר את סדרת Halo שהפכה את קונסולת ה-Xbox לחביבת הקהל. הדמיון בין הסדרה הישנה הזו למשחק החדש מאוד ברור: Destiny זה מעין שילוב של היילו יחד עם Boarderlands יחד עם World of WarCraft. משחק יריות מגוף ראשון עם עלייה ברמות, סוגים שונים של לוחמים ועולם אחד משותף לכל השחקנים. ל-Activision יש תוכניות גדולות למותג החדש הזה, עם תוכניות להמשכונים רבים בשנים הקרובות, ותקציב מטןרף שהוערך בחצי מיליארד דולר, מה שהופך אותו למשחק היקר בהסטוריה.

הבטא, אם תהיתם, זמינה ל-PlayStation 3 ו-4 ו-Xbox One. היא מאפשרת לטעום חמישה שלבים מהקמפיין לשחקן יחיד וכמה מצבי לחימה תחרותיים. היא גם עושה רושם טוב מאוד: גרפיקה מעולה, משחקיות מהודקת וסיפור שיש לו פוטנציאל להיות מעניין. כדי להשיג גישה יש צורך לבצע הזמנה מוקדמת למשחק המלא, או להיות מקומבנים עם חנויות משחקים בארץ שמחלקות קודים לבטא ללקוחות. שווה לנסות

דניס ויטצ'בסקי בחר את Destiny כאחד מ-7 המשחקים הכי מסקרנים של E3 האחרון

מתנקשים בקלפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ASSASSIN’S CREED: מכורים לקפוצ'ונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אנחנו כבר בעניין של משחקים לגיימרים "כבדים", חובבי סדרת משחקי ההתנקשות Assassin's Creed ישמחו אולי לדעת שמשחק סלולרי חדש בסדרה עושה את דרכו אליהם.
Ubisoft הכריזו על Memories - משחק קלפים תחרותי חינמי שצפוי להגיע למכשיר הנייד הקרוב לביתכם בקיץ הקרוב, ולאפשר לשחק בקלפים עליהם מוטמעים המתנקשים והטמפלרים האהובים עליכם.

ז'אנר משחקי הקלפים צבר בחודשים האחרונים פופולריות מחודשת, בעיקר בזכות Hearthstone המעולה של בליזארד. יהיה מעניין לראות האם הנסיון של המתנקשים להצטרף לז'אנר הפופולרי יעלה בהצלחה, או יכשל כמו רוב המשחקים הסלולריים של מותג המשחקים הזה. בשלב זה המשחק הושק ב"השקה רכה" בחנות האפליקציות האוסטרלית של אפל (חינם), אך סביר להניח שבשבועות הקרובים הוא יגיע גם לטריטוריות נוספות ולחנות גוגל פליי.

להורדת המשחק מהאפ-סטור
למי שאינו אוסטרלי - כאן יש מדריך איך מורידים מהאפ-סטור בחו"ל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פול האוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השילוב הכי גדול מאז שרי צוריאל ומוטי גלעדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים יש שילובים מוזרים שעובדים ממש טוב ביחד. אפילו אם הם לא נראים טבעיים בהתחלה. למשל, יהיו שיגידו שהשילוב בין עודד מנשה ועדן הראל הוא לא ממש טבעי, אבל תראו איזו משפחתיות מלבבת הם מתחזקים. כעת מסתבר שגם פוקר וחרבות זה שילוב לא רע בכלל. ככה לפחות חושבת חברת המשחקים Konami, ששחררה את Swords & Poker Adventures לאייפון ולאייפד.

המשחק המשונה הזה יבקש ממכם להשלים ידי פוקר על לוח המחולק ל-20 משבצות. על 9 המשבצות הפנימיות מונחים קלפים, ואתם צריכים להציב שני קלפים נוספים כדי ליצור רצף של חמישה קלפים (מלמעלה למטה, מהצדדים או באלכסון) שיצרו את היד שלכם. ככל שהיד יותר טובה - ככה תגרמו יותר נזק ליריב שלכם, שינסה גם הוא להרכיב ידיים מנצחות בתורות. סוג של מבוכים ודרקונים פוגש את Puzzle Quest פוגש את בית הקזינו. אה כן, ובין השלבים יש מפת עולם סטייל "קנדי קראש" וכמות פסילות מוגבלת שתדרוש מכם לחכות (או לשלם) בין משחק למשחק.

למרות שהמשחק עצמו לא מדהים, הקונספט משונה מספיק בשביל להלהיב את חובבי הפוקר שבינכם, שוודאי ישמחו לנסות בחינם.

להורדת המשחק מהאפ-סטור

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובו אתה חבר אמיתי. בובו אתה תמיד איתי. כשאני צריך אתה בסביבה. מחבק ונותן אהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד החופש הגדול שהגיע, והמלחמה שלעיתים מצמידה ילדים קטנים וחסרי סבלנות לאיזורי בטיחות קטנים, "בציר ישראלי" של השבוע מוקדש לאפליקציה שקטנטים יאהבו: "חידוד חיים" מבית "הדוד חיים", כוכב הילדים שאוהב להסתובב עם ייצור כחול ומוזר עם חדק ומשום מה לאף אחד זה לא נראה מוזר.

"חידוד חיים" הוא משחק חידות / פאזלים שנועד לגרום לילדים לחשוב קצת בזמן שהם מתמוגגים מהתמונות של הדוד חיים. זהו לא משחק מסובך במיוחד, אבל כשצריך להסב את תשומת ליבו של הילד מהאזעקות שמסביב ולגרום לו לשבת בשקט במרחב המוגן במשך 10 דקות זה יכול להיות פתרון לא רע. במיוחד אם אותו ילד הוא במקרה מחובביו של הדוד.

6.90 שקלים באפל
6.80 באנדרואיד

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

מציאות מדמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה רק נראה ראליסטי, מטאל גיר סוליד 5/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קורה מדי פעם וזה קרה שוב השבוע: מהדורת חדשות הציגה תמונות ממשחק כאילו הם היו המציאות. הפעם מדובר בתחנת טלויזיה ברוסיה שהציגה תמונות מתוך מטאל גיר סוליד 5 באייטם שעסק בעירוב ילדים במלחמה בדרום סודן.

המקרים האלו הולכים וגוברים בתקופה האחרונה. המפורסם ביותר היה ערוץ טלויזיה דני ב-2013 שהציג סקרינשוט מתוך assassin's creed בתור דמשק של ימינו. הייתי רוצה להגיד שהם מסמלים את התקדמות הגרפיקה במשחקים ואיך היא נהיית יותר ויותר פוטו ריאליסטית אבל כנראה שהיא ביעקר מסמלת חוסר מקצועיות של ערוצי חדשות והיעדר גיימרים בצוות התחקירנים.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully