וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שלח לאשתו מייל המקבץ את תירוציה שלא לשכב איתו

גולשת ב-Reddit חשפה מייל מביך ששלח לה בעלה: קובץ אקסל הממפה את רשימת התירוצים שלה לא לשכב איתו

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

כל מי שאי פעם היה במערכת יחסים ארוכה יודע שלפעמים לא מתחשק לשני הצדדים לשכב בדיוק באותו הזמן. כל אדם הגון יודע שזה גם לגמרי בסדר. אבל אנשים, בהיותם אנשים, אינם תמיד הגונים, ולעתים מרגישים כאילו כל העולם ואשתו חייבים להם דברים.

הבעל הזה, שאשתו ההמומה העלתה הודעה לתת-הקבוצה בנושא מערכות יחסים ב-Reddit, הוא ללא ספק מהסוג השני של האנשים. כאשר אשתו עלתה על מונית לכיוון שדה התעופה בעירה לטובת נסיעה בת 10 ימים, היא קיבלה הודעה לא כל כך נעימה לאימייל.

?אתמול בבוקר, כשהייתי במונית לשדה התעופה, בעלי שלח הודעה לדואר האלקטרוני", כתבה בפורום, "פתחתי את ההודעה, ומצאתי גיליון אקסל של כל הזמנים בהם הוא ניסה ליזום סקס מאז האחד ביוני, עם טור מיוחד ל?תירוצים? שלי, כאשר הוא מצטט מילה במילה למה לא התחשק לי לשכב באותו רגע בדיוק. לפי ה?מסמך? שלו, שכבנו רק 3 פעמים בשבועות השבועות האחרונים, מתוך 27 ?ניסיונות? מצדו.?

קובץ אקסל של תירוצים לסקס. imgur.com, אתר רשמי
קובץ אקסל של תירוצים לסקס/אתר רשמי, imgur.com

בנוסף להודעה, צירפה משתמשת הרדדיט את גיליון האקסל שקיבלה מבעלה מזה שנתיים, והוסיפה כי מאז שקיבלה את ההודעה ניסתה להתקשר אליו - לחינם. הוא פשוט ניתק קשר. ?זה צד שלא שמעולם לא ראיתי - מריר, ילדותי, מלא בשנאה", כתבה. כנראה שבעלה לא הבין את הקונספט של לנהל שיחה עם אשתו על הדברים שמפריעים לו. בין התירוצים שציין הבעל הזועם: "אני עייפה", "אני רוצה לצפות בטלוויזיה עכשיו", "אני צריכה להתעורר מוקדם", "אתה שיכור מדי" וסתם "לא".

ולגברים בקהל - העצה הטובה ביותר שאני יכולה לספק לכם היא: אל תתנהגו כמו ילדים. אם חסר לכם משהו במערכת היחסים, אל תשנו את תמונת הדסקטופ ל?את לא קונה מספיק טחינה? ואל תחליפו את שם רשת האינטרנט האלחוטית ל?clean-the-bathroom-bitch?. לפעמים אפשר פשוט לדבר.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully