וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוד בפייסבוק: ציצים למען צה"ל

TECH

24.7.2014 / 16:35

בנות, רוצות לתרום למאמץ המלחמתי? תתפשטו. עמוד פייסבוק חדש מעודד גולשות לחלוץ שד כדי להרים את המוראל לחיילינו הגיבורים

בזמן שאזרחים אוספים תרומות לחיילינו שבחזית, ומפרגנים להם ופלים, מגבונים לחים וציורים של ילדים בכיתה ב', יש כאלה שתורמים להם משהו לא פחות נחוץ: ציצים ותחת. עמוד הפייסבוק "עומדים עם צה"ל - שומרות על הצוק איתן" שם לו למטרה לספק לחיילים תמונות ארוטיות של בנות ישראל שבעורף. קצת כמו העמוד "בנות אוהבות את צה"ל", רק בלי הבגדים. קצת כמו תמונות הפינאפ שנשלחו לחיילים האמריקאיים במלחמת העולם השניה, רק עם חן טל.

"חיילי צה"ל האהובים, אנחנו פה להראות לכם שמעריכים אתכם ואתם לא צריכים לחכות לעולם הבא בשביל 72 בתולות משופמות", נכתב בתיאור העמוד, "בנות ישראל היפהפיות מחכות לכם כאן, רק תחזרו אלינו, גיבורים שלנו". וצילום של תחת.

מתוך עמוד הפייסבוק Standing With IDF. פייסבוק, אתר רשמי
מתוך העמוד/אתר רשמי, פייסבוק

מקים העמוד, גבריאל ביו, פשוט נורא רצה להעניק לצה"ל קצת תמיכה מוראלית. "הלוחמים לא מקבלים מספיק מאיתנו", הוא אומר, "קופסת תירס לא תמיד סוגרת פינה. נזכרתי שתמיד בסרטים התקופתיים רואים את החיילים יוצאים למלחמה עם תמונה של אהובתם בכיס במקרה הטוב, או תמונה של בחורה מושכת במקרה האחר וזה מפיח בהם תקווה".

אז רגע לפני שנמשיך, הנה טיפת תקווה:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מתוך עמוד הפייסבוק Standing With IDF. פייסבוק, אתר רשמי
מתוך עמוד הפייסבוק Standing With IDF/אתר רשמי, פייסבוק

ביו מדגיש שלקמפיין הציצים יש גם חשיבות תדמיתית. להראות לעולם שיש לנו מצב רוח טוב, ושהבחורות כאן מקפצות בתחתונים בעליזות גם כשזורקים עלינו רקטות. "תחשבו כמה החיוך של בר רפאלי משנה את התדמית על הישראליות", הוא מסביר. "בתמונות האלו אני יוצר זיקה בין בחורות חמודות, יפות, מגניבות - שתומכות בצבא ממקום לא קלגסי או מיליטנטי. ממקום רומנטי. רומטיזציה לצה"ל, הגוף שהכי אוהבים לעשות לו דה-הומניזציה".

מרגש, אם כי לא הכי פמיניסטי.
"להגיד שזה לא פמיניסטי זה בערך הדבר הכי לא פמיניסטי שניתן לעשות. לפמיניזם אין זכות לגדר את תחומי העיסוק או הפעילות הנשית ולמתג אותם כפמיניסטים. לאישה מותר לעשות בגוף שלה מה שתרצה. הדף הזה מכיל בחורות לטובת בחורים הטרוסקסואליים ובחורות לסביות. אבל במקביל פתחנו דף לנשים/גייז, והוא מושק ברגעים אלו".

מזל טוב. אפשר לינק לגרסה הגברית?
"הנה".

ותגיד, מה אם ישלחו לעמוד המקורי תמונה של בחורה מכוערת, תפרסם גם אותה?
"אני לא מבין את השאלה שלך. אין דבר כזה בחורה מכוערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully