וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון ישראלי לילדי עזה: "חמאס הורג אתכם"

TECH

31.7.2014 / 13:11

בניסיון הסברה מקורי, העלה עמוד הפייסבוק Israeli Children For Peace סרטון שפונה לילדי עזה ומסביר להם שהאשם במותם הוא חמאס. הגולשים הערביים התעצבנו

עמוד הפייסבוק Israeli Children For Peace העלה אתמול שפונה לילדי עזה, ובו ילדה ישראלית מסבירה להם שחמאס הופך אותם למגנים אישיים. "מעניין למה?" תוהה הילדה, "למה חמאס ממשיך לזרוק עליי טילים?" ומאחלת לשני הצדדים שלום.

אם לשפוט לפי התגובות של גולשים ערבים בכל אופן, המסר לאו דווקא התקבל בברכה. "גם הילדים משקרים כמה מגעיל", כתבה מישהי, "חמאס לא הורג ילדים, צה"ל הורג ילדים", כתבה אחרת, "עם שבנוי על שקר וההיסטוריה שלו היא שקרית - אז לא מוזר שהחינוך של הילדים שלהם הוא גם שקרי", כתב גולש נוסף ו-"גם אתם (הילדים) צמאי דם כמו הצבא שלכם". בתגובות התפתחו גם ויכוחים בין גולשים ערביים ליהודים בשאלה מי אשם במצב, וכמובן - הרבה קללות הדדיות וגוגל טרנסלייט.

קמפיין Israeli Children For Peace נוצר על ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. "לראשונה מאז פרוץ המלחמה, מתקיים דו שיח ישיר בין ישראלים לפלשתינאים", אומר גיל סמסונוב, מנהל הקמפיין, "דו שיח נוקב, חלקו אפילו אלים, אבל דיאלוג ראשון ומעניין. הקמפיין שעלה רק אמש כבר עורר סערה ברשת, הביא לעשרות אלפי צפיות בסרטון, אלפי תגובות משני צידי המתרס. התגובות מלמדות עד כמה המצב קשה".

התגובות גם מלמדות שהצד השני לא ממש מתלהב מהסרטון.
"ידענו שפניה ישירה לעזה תעורר תגובות. הרי אהבה גדולה אלינו לא הייתה וכנראה לא תהיה. ובכל זאת רבים רואים, רבים נחשפים, רבים משתפים, וזה כבר צעד טוב. על כל אלו שמגיבים, יש עשרות אלפים שנחשפו ובחרו לא להגיב וזה אומר דרשני. בסופו של דבר כנראה לא נשיג כאן אהבה מעזה, אבל אולי נעורר מחשבה, נפנה מבט שלהם אל השלטון הדורסני שהורס את חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully