וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו לשים תמונות של הילד על הכיסוי של הטלפון

מכירים את תמונות הילדים שלכם שאף אחד לא רוצה לראות? עכשיו לא יוכלו לחמוק מכם, כי יתכן וגוגל תאפשר להתאים כיסוי אישי לנקסוס. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך של צילומסך של כיסוי נקסוס מהבלוג Android Police/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מתנסה בשירות התאמת כיסויים מותאמים אישית למכשירי נקסוס. צילומי מסך שנחשפו בבלוג Android Police מציגים את השירות, שיאפשר עם השקתו למי שירכוש ברשת סמארטפונים וטאבלטים מסדרת נקסוס, ליצור כיסויי מכשיר מותאמים, כמו גם טפטים.

לפי הבלוג, מוצעים במסגרת הפיצ'ר שני כלים: MapMe, המשתמש בנתוני מיקום המשתמש להצגת מפה שאותה ניתן לערוך גרפית (וכן ניתן גם לבחור מקום בעל משמעות עבור המשתמש), ו-Moments שדרכו ניתן להעלות תמונות ולערוך אותן.

שירות זה של גוגל, אם יושק לבסוף, יהיה דומה ל- Moto Maker של מוטורולה, אשר מציע אף הוא התאמה אישית של סמארטפונים מתוצרת החברה.

יותר ציוצים, פחות פרסומות

לוגו טוויטר. yes
יותר גולשים דרך שירותי צד שלישי/yes

בשולי התוצאות הרבעוניות עליהן דיווחה טוויטר לאחרונה, נחשף כי שיעור המשתמשים ברשת המיקרובלוגינג שלא נחשפים לפרסומות נמצא במגמת עלייה על חשבון צמיחת המשתמשים שכן נחשפים לפרסום דרכה. כך לפי דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל": 14% מהמשתמשים - המהווים 37.9 מיליון גולשים - אינם גולשים בטוויטר דרך האתר או האפליקציה הרשמית, מה שמאפשר להם לעקוף את הפרסומות שמכניסות כסף לקופת החברה.

לפי הדיווח, שיעור זה של גולשים, אשר מתעדכנים בציוצים דרך שירותי צד שלישי, הכפיל את עצמו לעומת השנה שעברה, בעוד מספרם של אלה שגולשים ישירות דרך השירותים הרשמיים של טוויטר מתכווץ.

אגב טוויטר, החברה מתנסה כעת גם בהרחבת תיאור ההאשטאגים. קיצורים יזכו להרחבה. לדוגמא, בחיפוש #oitnb (ההאשטאג עבור "כתום זה השחור החדש") יופיע תחת אותיות ההאשטאג הביטוי המלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אפל מתפשרת, מיקרוסופט תובעת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזיקים בפטנטים שסמסונג עושים בהם שימוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שופטת מחוזית בארה"ב אישרה את הסדר הפשרה שיזמה אפל בנושא תיאום מחירי הספרים, במסגרתו תפצה גורמים שנפגעו מהמהלך שלה בהן לקוחות ו-33 מדינות בתחומי ארה"ב.

סכום ההסדר עומד כעת על 450 מיליון דולר (עם התפלגות של 400 דולר ללקוחות והיתר לעורכי דין), אך בפני ההכרעה הסופית על הסכום שיוחזר עומד עדיין הערעור שהגישה אפל על הפסיקה שקבעה כי עברה על חוקי ההגבלים העסקיים, לפי רויטרס. אפל הואשמה בתיאום מחירי ספרים אלקטרוניים עם חמישה מו"לים לצורך העלאת מחירים לצרכנים.

עוד חברות בבית משפט. והפעם, מיקרוסופט הודיעה על הגשת תביעה נגד סמסונג בטענה כי זו לא מילאה את חלקה בהסכם הפטנטים שנחתם ביניהן. למיקרוסופט בעלות על פטנטים שונים שהינם חלק ממערכת האנדרואיד, וב-2011 נחתם הסכם בין השתיים המסדיר תשלום תמלוגים של סמסונג למיקרוסופט עבור כל מכשיר אנדרואיד שהיא מוציאה. ואם יש חברה שמשיקה הרבה מכשירי אנדרואיד זו סמסונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully