וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים עלינו בעיניים?

השעון-מקרן הוא הלהיט הכי גדול של אינדיגוגו בחודש האחרון אבל יכול להיות שהוא בכלל לא קיים, ופלפל הספריי שמרסס ומצלם את התוקפים. משהו חשוד בממלכת המימון המון

יש משהו בהרים המופיעים ברקע של הסרטון הנ"ל של פרויקט Bicyclick בקיקסטארטר שנראה מוכר. מאחר ולא הייתי באטסקדרו (Atascadero) שבקליפורניה אין לי אלא להניח שצומחים שם הרים שדומים מאד לגליל העליון. מה שעוד מהדהד בו מוכר הוא הבעיה שאני זוכר מביקור אצל הסבים בקיבוץ - שם תמיד אפשר למצוא ערימות של אופניים, לפחות חצי מהן חלודות, נשענות אחת ליד השניה מתחת לסככות רעפים נמוכות. עוד דברים מחשידים: הטרמפולינה, המשרד שנראה כמו שאריות מהמזכירות, הבנייה הנמוכה והערמה של החברה על הדשא (שזו אגב הזדמנות להגיד מברוק למופע לזכר מאיר אריאל שהגיע למימון מלא בהאדסטארט ועוד לא מאוחר לתרום לו) הכל חשוד מאד.

ואז הגיעה לתיבה בוואלה! ההודעה הבאה: "היי, פרויקט של ממציאים ישראלים מגליל עליון (בני טובי ממעיין ברוך וולנטין פטייב מקרית שמונה) עלה בקיקסטארטר - אשמח לשיתוף ותמיכה".

בקיצור, תעזרו לקיבוצניקים מהצפון עם הפתרון האלגנטי שלהם למתקן אופניים נייד. אופטימלי לקיץ ולסחים. רק על הריצה המצחיקה בסטופ מושן מגיע להם משהו. הם מבקשים 25,000 דולר. אני מאמין שהם יצליחו.

האינטרנט של הדברים לתוך הפרצוף שלך

מכירים את התמונות שרצות מדי פעם בפייסבוק בהן רואים תמונה לא ברורה של מישהו גונב משהו, או שהוא מצולם למלטה כשהוא מנסה להכנס לטלפון גנוב שיש לו אפליקציה שמצלמת אותו בלי שהוא יודע? אז אחד הלהיטים מהחודש האחרון באינדיגוגו הוא בדיוק כזה רק שהוא מנסה להציע פתרון למשהו חמור יותר מגניבה של טלפון והצילום שלו אמור לתת תמונה בגובה העיינים: The Defender הוא תרסיס גז פלפל המסונכרן לאפליקציה ושולח תמונה של התוקף המרוסס, כמו גם מפעיל אזעקה ושולח מיקום של המותקף כדי לאתר אותו בקלות.

המכשיר על פי יוצריו עוד נמצא בשלבים סופיים של הפיתוח והעמוד שלו בעיקר אוסף תמיכה כספית ומאפשר הזמנה מראש של המוצר. הם מבקשים לאסוף 100,000 דולר וכבר אספו יותר מכפול. נקווה שבקרוב נראה הרבה שיימינג ברשת על תמונות פושעים עם דמעות בעיניים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שקר טכנולוגי כלשהו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי פוטושופ, צילומסך פרויקט Ritot באינדיגוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם כל הכבוד ל-The Defender, הלהיט הכי גדול של אינדיגוגו בזמן האחרון הוא פרויקט השעון שמקרין על היד Ritot שכבר אסף מעל לשלושת רבע מליון דולר אחרי שביקש רק 50,000 דולר. בנוסף לתצוגת שעה שאמורה להיות מוקרנת על היד (גם בתאורת יום), עיצוב יחודי ועמידות למים, השעון גם אמור להתחבר לסלולרי ולהציג על גב היד שלכם נוטיפיקציות של שיחות, הודעות ועוד. אלא שלא הכל ורוד, ממש לא.

בדיקה של אתר the next web העלתה לא מעט סימני שאלה לגבי היתכנות הפרויקט: למשל - ספקות אם בגודל המיועד של השעון ניתן לדחוס את המרכיבים שאמורים לספק את מה שהם מצהירים, ספקות אם ניתן לייצר תמונה חדה מספיק בזווית האמורה של השעון מול היד, ספקות לגבי היכולות להתמודד עם אור יום. בנוסף היו עוד מהלכים מעוררי חשד בפרויקט והם לא מצאו שום תיעוד ברשתות לקיומה של החברה המייצרת (חברה אוקראינית) ותאריכי היעד של הפרויקט נשמעים בעייתיים.

אחד היוצרים מאחורי הפרויקט טען בפניהם ש"אם הכל ילך לפי התוכנית המוצר אמיתי". השורה התחתונה שלהם הייתה שלא מומלץ לשים כסף על הצמיד-מקרן שעון של Ritot. אני אומר לא לשים להם כסף פשוט כי מה יש לי לעשות עם משהו שמקרין לי על היד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully