וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג האהבה: 10 אתרי ההכרויות הכי מוזרים ברשת

התייאשתם מג'יי דייט? האינטרנט מלא באתרי הכרויות לא שגרתיים שמחפשים אהבה גם לווירדוז שביניכם. אתם זומבים? ליצנים? אוהבים להתחפש לתינוקות בזמן סקס? כאן תמצאו את אהבת חייכם

עבור טרולי האינטרנט, הסוטים והמוזרים, יום האהבה העברי ט"ו באב הוא תקופה פחות נעימה של השנה. קצת יותר גרוע מתשעה באב. כי ככל שהתחביבים שלכם יותר מוזרים, כך קטנים הסיכויים שתמצאו דייט ליום האהבה. אבל בזכות האינטרנט - גם המוזרים שבמוזרים יכולים להשתתף במשחק ולמצוא את דומיהם. קבלו כמה אופציות לא שגרתיות.

האהבה לעולם לא מתה - Zombie Passions

אם לאחרונה נדבקתם בווירוס קטלני שהרג אתכם, ולאחר מספר שעות מצאתם את עצמכם ערים אך מטושטשים מהרגיל ועם תאבון בריא למוח, האתר הבא נועד למצוא לכם אהבה. "Zombie Passions" הוא אתר הכרויות עבור כל האל-מתים וחובביהם כאחד, ומיועד גם עבור שונאי זומבים שכבר מחמשים את המרתף בציפייה לאפוקליפסה. גרר, ארג.

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. , http://www.zombiepassions.com/, אתר רשמי
קרדיט : , http://www.zombiepassions.com//אתר רשמי, , http://www.zombiepassions.com/

מי רוצה לצאת עם מיליונר - Wealthymen

בואו נהיה כנים, יש נשים שמעניין אותן רק דבר אחד בגבר: חשבון הבנק שלו. ככול שהוא יותר גדול, כך הגבר יותר אטרקטיבי עבורן. ציבור הגולד-דיגריות הוא ציבור חי ובועט עם נעלי עקב של גוצ'י והרים של סיליקון, ולכן מתבקש שיפתח אתר שמרכז את כל הצרכים שלהן. "גברים עשירים.קום" מכיר בין גברים עשירים ומוצלחים ונשים... אה... יפות, ומתגאה בכך שהוא בודק ומאשר את ההכנסה של כל האוליגרכים המצטרפים לשורותיו.

לאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://www.wealthymen.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://www.wealthymen.com//אתר רשמי, http://www.wealthymen.com/

יו הו הו ובקבוק של רום - Sea Captain Date

על אותו העיקרון, "Sea Captain Date" מפגיש בין נשים וגברים צעירים עם חיבה לים, ובין קפטנים זקנים ושמנים עם זקן לבן וגדול. אתם יודעים, אם זה מה שעושה לכם את זה. סרטון הפרסום שלו אף מציג "זוג" אוהבים: דוגמנית בלונדינית וקפטן זקן ועב כרס, מתרוצצים בים ומחזיקים ידיים. בקרוב אצלכם?

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://www.seacaptaindate.com, אתר רשמי
קרדיט : http://www.seacaptaindate.com/אתר רשמי, http://www.seacaptaindate.com

אהבה טבעית - Naturist Passions

סליחה, אבל הטבע ברא אותנו עירומים, וציבור גדול מאיתנו אוהב להשאיר את זה ככה. ציבור הנודיסטים ידוע בעיקר בזכות חיבתו המשונה לחופים וכמובן, אהמ, כל הקטע הזה של העירום, וכעת קיים עבורם גם אתר. כמו שניחשתם, תמונות הפרופיל של משתמשיו מאוד מפורטות, ומחולקות בין דוגמניות (מזויף) לבין גברים שמנים (משתמשי האתר האמיתיים).

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://www.naturistpassion.com/, אתר רשמי
ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים/אתר רשמי, http://www.naturistpassion.com/

כתום זה השחור החדש - Women Behind Bars

אם גם אתם רוצים למצוא לכם איזו פייפר אחת, או אולי איזו רד אם אתם בקטע - "נשים מאחורי הסורגים" הוא הכתובת. האתר מפגיש בין הציבור החופשי וברובו הלא-פושע לבין אסירות בבתי כלא מכל רחבי העולם, למטרות התכתבות והתייחדות. רק תבררו לפני אם הן על צווארון לבן או רצח כפול, רק כדי להיות בטוחים.

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://www.womenbehindbars.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://www.womenbehindbars.com//אתר רשמי, http://www.womenbehindbars.com/

"אז קבענו דייט בחמישי? יופי. והחתונה בשבת?" - Marry Me Already

יש אנשים שרוצים להתחתן מהיום בו נולדו. בחורות שהסתובבו עם חיתול על הראש מגיל חמש והעמידו פנים שהן כלות. האנשים האלה יודעים מה הם רוצים, והם רוצים את זה עכשיו. חתונה. עבור הציבור היותר שפוי, מדובר בדיל-ברייקר דיי רציני, מה שמשאיר את הרומנטיקנים חסרי התקנה במצב הצבירה השנוא עליהם: רווקות. למזלם האתר "תתחתן איתי כבר" קיים בשביל להכיר אותם לעוד מטורללים כמוהם. מעניין מה אחוז המתחתנים שלו.

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://marrymealready.com, אתר רשמי
קרדיט : http://marrymealready.com/אתר רשמי, http://marrymealready.com

ציירי לך שפם - Stache Passions

כי יש אנשים שבכל פעם שהם רואים תמונה של עמיר פרץ, משהו קטן מתפרץ אצלם במכנסיים. קהילת חובבי השפמים קיימת וצריכה בית משלה - ובשביל זה קיים האתר הבא. אם אתם מתים על שיער מתחת לאף בכל צורותיו הרבות והמגוונות ואתם לא חושבים שזה גורם לרוב הגברים להראות כמו סוטים/רוצחים, אז, ובכן, מה לא בסדר אתכם.

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://www.stachepassions.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://www.stachepassions.com//אתר רשמי, http://www.stachepassions.com/

גם רולנד מקדולנד צריך אהבה - Clown Dating

יש דברים שפשוט לא אמורים להתקיים. לדוגמה, ליצנים. פוביה מליצנים היא דבר ידוע ומוכר, ובבסיסה נכונה לחלוטין. ליצנים הם באמת מפחידים. והמחשבה על זוג ליצנים שמתרבים ומייצרים עוד המון ליצנים קטנים, מבעיתה כשלעצמה. והאתר הבא קיים במיוחד עבור המטרה הזו. האם מדובר באתר דייטינג תמים או שהליצנים מתכננים משהו יותר גדול? ימים יגידו.

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://www.clowndating.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://www.clowndating.com//אתר רשמי, http://www.clowndating.com/

אה-גה-בו-בו - Diaper Mates

כי אין רשימת אינטרנט שעוסקת בסטיות ולא כוללת בתוכה את האתר הבא. כן, יש קהילה שלמה באינטרנט שאוהבת להתלבש כמו תינוקות למטרות סקס, כשחיתולים הם כמובן מצרך בסיסי. וDiaper Mates מפגיש בין האנשים האלה. על כן נאמר: האינטרנט הוא אפל ומלא באימה. זהירות, תמונות קשות.

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://diapermates.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://diapermates.com//אתר רשמי, http://diapermates.com/

עליונות הגזע - Darwin Dating

בואו נודה בזה, היום האינטרנט כולו סובב סביב דבר אחד: מראה חיצוני. אם חשבנו בעבר שאנחנו כחברה נעשים יותר מכילים את השונה וה"מכוער", אפליקציות כמו טינדר רק הגדילו את מימדי תופעת הסטוצים השטחיים והוכיחו את הטענה הנצחית: הדור שלנו רדוד. האתר הבא הוא עוד אבן דרך ברשימת ההוכחות: באתר Darwin Dating אתם יכולים לפתוח פרופיל, אך ורק אם אתם יפים. במילותיהם של יוצריו: "אתר דייטינג, רק בלי שמנות!" והוא מכיל רשימה באורך הגלות של מאפיינים חיצוניים שיפסלו אתכם מלהירשם אליו, כמו נמשים או שיער גוף. קסום.

לאתר

ט"ו באב: אתרי היכרויות מוזרים. http://www.darwindating.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://www.darwindating.com//אתר רשמי, http://www.darwindating.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully