וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מציגה: טכניקת צילום חדשה בהילוך מהיר

וגם דיווח טוען כי גלקסי נוט 4 יושק בספטמבר ויאפשר תצוגת מסך הטלפון גם על צידי המכשיר, מה שאמור לפתוח שימושים חדשים שטרם הכרנו. חדשות הטק

מהלך של מיקרוסופט שאולי יצליח הוא מה שנראה בסרטון, בו חוקרים של מיקרוסופט הציגו טכנולוגיה המייצרת אפקט טיים לאפס (Time Lapse) לסרטונים המצולמים מגוף ראשון. המשמעות היא ביטול הרעידות בהילוך מהיר מאוד של אירועים מתמשכים, הם קוראים לזה: Hyperlapse.

טכניקה זו תוכל להכניס עניין בסרטונים רציפים שמצולמים בגוף ראשון ביד רועדת או על קסדות. לפי The Next Web, החוקרים עובדים על יצירת אפליקציה שתציע את השימוש בטכניקה להמונים, אך לעת עתה אין מועד לשחרורה.

סמסונג: בקרוב מסך מעוקל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלוויזיות קעורות כבר יש להם, בקרוב הטלפונים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג מעלה הילוך בייצור מסך מעוקל שעוטף את שלושת צדי הטלפון. הרעיון נחשף כבר בנובמבר 2013 כאשר סמסונג הגישה בקשה לאישור פנטנט. כעת, לפי דיווח של ספקית רכיבים המשמשים את ענקית האלקטרוניקה נראה שהמהלך עומד להתגשם.

לפי אותה ספקית, מכשיר הגלקסי נוט 4 שיושק בספטמבר יתבסס על הטכנולוגיה, ומסכים מסוג זה כבר נכנסו לשלב הייצור. תצוגה שכזו תאפשר שימוש במסך משלושת צידיו וניצול רב יותר של חלקי הסמארטפון. כך, למשל, ניתן יהיה להשתמש בצדיו לשם ביצוע מחוות או להמשיך את רצף הקריאה במסך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לקנות דרך החיפוש של גוגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנוע חיפוש שמחפש איך להוציא ממך כסף?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטגרציה של מוצרים טכנולוגיים עם קניות אינה דבר חדש, כאשר החברות הגדולות מנסות לשלב את פלטפורמות המכירה שלהם עם שירותים נוספים. דוגמה כזו היא הסמארטפון של אמזון שהושק השנה וכלל טכנולוגיה המאפשרת לצלם דברים ולרכוש אותם באמזון.

בסוף השבוע גם גוגל עשתה צעד בכיוון. היא מתנסה בפיצ'ר פרסומי חדש בתוצאות החיפוש בשם Listen Now, דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל" אשר מחבר בין יוצרים ואפשרויות רכישה של מוזיקה. כאשר תחפשו שם של מוזיקאי מפורסם, יצורפו פרסומות להאזנה למוזיקה של האמן בתשלום בשירותים כמו גוגל פליי ו-Beats Music.

מיקרוסופט מנסה להיות מגניבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם אפליקציות כאלו היו מרכזות חדשות, היום זה סלבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט השיקה בימים האחרונים אפליקציה חינמית חדשה ל-iOS המאפשרת מעקב אחרי חדשות סלבריטאים. האפליקציה נקראת SNIPP3T, משמשת כקורא חדשות ייעודי על מפורסמים ומאפשרת הרשמה לקבלת עדכונים על סלבריטאים ספציפיים. כלומר, היא מרכזת עליהם מידע מכמה מקורות ומציעה לעקוב אחרי סלבריטאי, למרות שלא מדובר בחשבון אישי של הסלב.

נכון להיום האפליקציה לא בין 50 האפליקציות החינמיות המובילות. את המקום הזה תופסת עדיין אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק כחלק מהמהלך של פייסבוק לוהציא את ההודעות מהאפליקציה המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully