וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מציגה: נוקיה ב-19 יורו

וגם פייסבוק עורכת שינוי במדיניות שלה, הקרב בין מק ל-PC מתחדש ובית המשפט בארה"ב פסק שמותר לקרוא מיילים של חשוד בחקירה. חדשות הטק

מיקרוסופט לא ויתרה לגמרי על מכירות הטלפונים הבסיסיים של נוקיה, בניגוד לנרמז בהצהרות בכיריה מלפני חודש. מכשיר חדש של נוקיה שיושק בהמשך השנה יציע תכונות בסיסיות במיוחד במציאות טכנולוגית של סמארטפונים מתקדמים, וגולת הכותרת הוא המחיר: 19 יורו, פחות מ-90 שקל.

דגם ה-Nokia 130 מגיע עם מסך זעיר בגודל 1.8 אינץ' וכרטיס SD שבו ניתן לאחסן קבצי מדיה כמו סרטים ומוזיקה בנפח 32 ג'יגה-בייט. הוא כנראה מתאים למשתמשים שמלבד קיום שיחות והתכתבות בהודעות, יאזינו לרדיו או לנגן המוזיקה במכשיר, שאינו מאפשר חיבור לאינטרנט. השקתו צפויה במדינות כמו הודו, סין, ניגריה, מצרים, קניה ואינדונזיה.

פייסבוק נגד עמודים שדורשים לייקים

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

עדכון שערכה פייסבוק למדיניות השימוש שלה נועד להילחם בתופעה רווחת ומרגיזה: עמודים שמכריחים את הגולשים ללחוץ לייק כדי להיחשף לתכנים. השינוי ייכנס לתוקף ב-5 בנובמבר, ולאחריו אסור יהיה לבעלי עמודים להתנות גישה לתכנים ואפליקציות או השתתפות בתחרויות בלחיצת לייק, ועמודים שיפרו את המדיניות החדשה יסתכנו בסגירה. מהנדס תוכנה בפייסבוק כתב בפוסט על הנושא כי "אנחנו רוצים שאנשים ילחצו לייק לעמודים כי הם מעוניינים להתחבר לעסק ולהתעדכן לגביו, לא בגלל תמריצים מלאכותיים. אנו מאמינים שעדכון זה יועיל לאנשים ומפרסמים כאחד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הקרב בין מק ל-PC

בסדרת סרטוני פרסומת חדשים לטאבלט ה-Surface Pro 3, מיקרוסופט גם מחיה מחדש את הקרב הוותיק בין משתמשי מקבוק ל-PC. הסרטונים הקצרים מתמקדים בתכונות שונות של הטאבלט המקצועי, כמו היכולת להריץ פוטושופ מבלי לקרטע, במטרה להראות לקטגוריה זו של משתמשים שה- Pro 3נופל בביצועיו ממחשב מק, אך כולל תכונות שימושיות כמו מסך מגע, האפשרות להישלף ולהיפרד מהמקלדת ועוד.

בית המשפט: מותר לקרוא מייל של חשוד בחקירה

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בית משפט בארה"ב התיר גישה מלאה לחשבון מייל של חשוד במהלך חקירה נגדו. לפי הדיווח ב-PCWorld, שופט בית המשפט המחוזי בקולומביה קבע שההליך אינו מפר את התיקון הרביעי לחוקה האמריקאית, האוסר עריכת חיפוש והחרמת רכוש באופן בלתי סביר, ובכך הפך פסיקה קודמת של בית משפט בערכאה נמוכה יותר.

לאחרונה נפוצו דיווחים על כך שגוגל וגם מיקרוסופט הלשינו לרשויות החוק בעקבות שליחת תכנים של פורנוגרפיית ילדים דרך חשבונות המייל שעל שרתיהן, ויצרו דיון בנוגע לפרטיות המוגבלת של משתמשי השירותים הללו.

כרמובוק חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייסר הציגה מחשב כרומבוק חדש במחיר התחלתי של 300 דולר. מחשב ה- Chromebook 13 בעל המסך בגודל 13.3 אינץ' יתבסס על מעבד ה- Tegra K1 של Nvidia, שיורגש בעיקר בתצוגה האיכותית ובחיי הסוללה. אחד הדגמים המוצעים הוא ברזולוציית 1366x768 פיקסלים שמציע חיי סוללה מקסימליים של 13 שעות לאחר טעינה בודדת. דגם ברזולוציה גבוהה יותר של 1920x1080 פיקסלים יציע חיי סוללה של עד 11 שעות. אספקת המחשב למזמינים מראש דרך אתר היצרנית צפויה בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully