וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה ליין חדש של טלוויזיות SMART TV

TECH

13.8.2014 / 15:28

הליין כולל מסכי 4K, מסכי Full HD ומסכי OLED קעורים ושטוחים, כשהדגש הוא על פשטות ומהירות מערכת ההפעלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלוויזיית Smart TV של LG/מערכת וואלה!, צילום מסך

LG משיקה ליין חדש של טלוויזיות Smart TV באמצעות קבוצת ח.י., יבואנית ומשווקת LG בישראל. הליין כולל מסכי 4K, מסכי Full HD ומסכי OLED קעורים ושטוחים. לדברי החברה, הדגש השנה הוא על פשטות השימוש במערכת ההפעלה.

ממשק המשתמש של ה-smart TV - המכונה מערכת ה-webOS - עוצב במיוחד בכדי להקל על הצופה בביצוע כל פעולה - חיפוש, צפייה או משחק. בשימוש הראשון תספק המערכת "סייען" בשם BeanBird בדמות ציפור, והדמות המונפשת תסייע בתהליך ההתחברות ותלמד את אופן השימוש במכשיר.

שלושת הפיצ'רים העיקריים של מערכת ה-webOS:

Simple Switching - ה- Launcher (משגר) ה"צף" על חלקו התחתון של המסך יאפשר דילוג מהיר בין תכנים, תכניות ואפליקציות לבין גלישה בדפדפן, במקביל לצפייה בתוכן המשודר, מבלי לעבור דרך מסך הבית.

Simple Discovery - חיפוש תכנים, בחירה וצפייה יתאפשר גם על ידי חיפוש קולי בעברית בעזרת שלט המג'יק. בנוסף, תפריט Live Menu יציג את לוח השידורים האלקטרוני בשידורי עידן+, ויאפשר חיפוש וגישה לתוכניות במקביל לצפייה בערוץ המשדר.

Simple Connection - המערכת תסייע בתהליך ההתקנה הראשוני תזהה מיד עם חיבור התקן חדש את סוג ההתקן, תקפיץ "הודעת חיבור" ותקשר אותה באופן מיידי אל המשגר בתחתית המסך.

בליין החדש של LG ניתן דגש רב למסכי ה-4K בעלי רזולוציית מסך הגבוהה פי 4 ממסך FULL HD המספקים תמונה חדה, מלאת פרטים ודיוק בצבעים. במסגרת הליין, החברה מציגה מגוון רחב של מסכי 4K בסדרות U ו- L ובגדלים חדשים - "98, "79, "49 ועוד.

ליין דגמי ה- ULTRA HD הינם – UB989Y, UB959Y, UB859Y, הכוללים מערכת webOS וכן דגם UB829Y, הניתנים לרכישה בגדלים "49 ומעלה, סדרת מסכי ה- Full HD LED Smart TV כוללת את הדגמים -LB659Y, LB729Y ו- LB679Y בעלי מערכת webOS וכן את הדגם LB589Y.

את הטלוויזיות ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המורשות במחיר של החל מ- 9,990 ¤ לטלוויזיות webOS 4K בגודל "49.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully