וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח שאל את סירי איפה להחביא את הגופה. סירי ענתה: "בביצות"

TECH

14.8.2014 / 9:44

סטודנט שרצח את חברו נעזר במערכת הקולית של אפל כדי להחליט היכן להחביא את הגופה. אלא שמכשיר האייפון שלו הוא גם זה שהפליל אותו

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה: shutterstock/ShutterStock

מערכת הסיוע הקולי של אפל, הקרוי "סירי", יכולה להיות מאוד מועילה לפעמים. למשל, כשאתם רוצחים מישהו, וממש מתלבטים איפה להחביא את הגופה, או כשאתם רוצים להזמין פיצה.

פדרו בראבו, סטודנט מארה"ב, נקלע בשנת 2012 לסכסוך עם שותפו לחדר והחבר החדש של האקסית שלו , ועל פי החשד חטף ורצח אותו, כך מדווח מגזין TIME.

הרבה מהרמזים שהפלילו את בראבו התקבלו מתוך מכשיר האייפון שלו. המשטרה, שמצאה את המכשיר זרוק בתוך סופרמרקט, גילתה כי הפעילות הרשומה במכשיר אינה תואמת את מה שסיפר להם וכי אפליקציית הפנס הייתה בשימוש בליל הרצח - שאז ככל הנראה ניסה בראבו לקבור את הגופה ביער. מומחה שבדק את המכשיר ואת מערכת הניווט שלו מצא שהוא נע בכיוון מערב וחזרה - אותו כיוון שבו נמצאה הגופה בסופו של דבר.

אבל זו לא הייתה התרומה היחידה של האייפון למעשה הרצח - במהלך המשפט, שנפתח בשבוע שעבר, סיפרה המשטרה כי לאחר הרצח שאל בראבו את סירי "איפה כדאי לי להחביא את השותף שלי", וסירי יעצה לו "בביצות, ביער, במזבלה". ככל הנראה הוא שמע בעצתה. מאז עודכנה המערכת והיא כבר לא מספקת תשובות לשאלות מורבידיות אלא פשוט עונה בענווה שהיא "לא יודעת". בקיצור, מעכשיו תסתדרו לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully