וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום עוד סמארטפון

סמסונג השיקה את הגלקסי אלפא: סמארטפון בגובה 4.7 אינץ'. ופייסבוק יודעת איפה הייתם לפני שקניתם. חדשות הטק

סמסונג חשפה בימים האחרונים את סמארטפון הגלקסי אלפא, מכשיר חדש בעל מעטפת מתכתית, שהשקתו צפויה ב-12 ספטמבר. המכשיר בעל מסך ה-4.7 אינץ' ברזולוציית 1280x720 פיקסלים, מגיע עם מצלמה אחורית של 12 מגה-פיקסל בעלת יכולות הקלטת וידאו באיכות 4K, תמיכה בקישוריות LTE ונפח אחסון פנימי של 32 ג'יגה-בייט ללא אפשרות הרחבה.

פייסבוק יודעת איפה הייתם לפני שקניתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצ'ר מפרסמים חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצ'ר חדש של פייסבוק ידווח למפרסמים על הצלחה של מודעות בין מכשירים שונים. עם הפיצ'ר החדש, יוכלו המפרסמים לדעת כאשר גולש שנחשף למודעה על מוצר מסוים במכשיר מובייל או במחשב קנה את אותו מוצר מאוחר יותר, ובזכות איזו מודעה. כלומר, הפיצ'ר יתמקד בתנועת הגולשים ביחס להמרה/הנעה לפעולה מהפרסומת שנחשפו אליה.

לפי נתוני פייסבוק, 32% מהצרכנים שגילו עניין במודעות בגרסת המובייל של הרשת החברתית קנו משהו מאתר דרך המחשב האישי בתוך 28 ימים. ניתן לצפות בנתונים בתפריט דיווחי המודעות של פייסבוק, אליו נוספה אפשרות בחירה ב-Cross-Device.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

משוחח עם כיסא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעגל הידע: מביאים ידע מבוסס PC מהמובייל חזרה ל-PC/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט הכריזה בבלוג הרשמי שלה על הוספת פיצ'ר שאלות ותשובות בהמשכים למנוע החיפוש שלה, בינג. במה שמדמה קיום דיאלוג. כך לדוגמה, גולש שישאל מיהו נשיא ארה"ב ויקבל תשובה בתוצאות החיפוש, יוכל להמשיך הלאה לשאלות עוקבות כגון מה גובהו ומיהי אשתו.

האפשרות שנוספה למנוע החיפוש מושאלת למעשה מקורטנה, הסייעת האישית במכשירי Windows Phone המתבססת על נתוני בינג, ובכך מיקרוסופט מביאה למעשה את אפשרות הדיאלוג מהמובייל למנוע החיפוש במחשב.

אמזון לעסקים קטנים

אמזון השיקה התקן עצמאי לסליקת כרטיסי אשראי. השירות, המכונה Amazon Local Register, כולל בנוסף לקורא הכרטיסים שמוצע תמורת כ-10 דולרים גם אפליקציה חינמית. הוא מציע פתרון סליקה למוכרי שירותים שמתחרה בפתרונות ותיקים יותר כמו Square ו-PayPal Here.

אמזון מציעה נכון לעכשיו גם עמלות נמוכות יותר: למי שיירשם לשירות עד ה-31 באוקטובר, מוצע שיעור נמוך משמעותית של 1.75% עד סוף דצמבר 2015, ולאחריו יתייקרו העמלות אך עדיין יהיו בשיעור נמוך יותר מזה שמוצע כיום על-ידי שתי המתחרות. דיווחים על כוונתה של אמזון להציע את השירות פורסמו לראשונה בסוף יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully