וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית של גוגל דרסה כלב?

TECH

24.8.2014 / 11:02

בקטע כביש שמופיע ב"גוגל מפות" מופיע כלב רץ, ובזווית אחרת של אותה תמונה הוא נראה שוכב דרוס על הכביש. האם גוגל תיעדה את הדריסה של עצמה? דובר גוגל: "נבדוק את המקרה"

כלב נדרס בגוגל מפות. גוגל מפות, צילום מסך
משמאל: הכלב רגע לפני, מימין: הכלב רגע אחרי/צילום מסך, גוגל מפות

המכוניות של גוגל סטריט ויו, הנוסעות ברחבי העולם ומתעדות את הסביבה לטובת שירות המפות של גוגל, כבר תיעדו לא מעט התרחשויות מוזרות: זוגות עושים סקס, אנשים מחופשים, או אפילו סימנים מוזרים שגולשים פירשו כעב"ם או חייזר. ככה זה, גוגל מתעדת את העולם והעולם ממשיך בשגרת יומו, ולעתים נקלט בעדשת המצלמה שלה. אלא שלפעמים המכונית של גוגל עצמה משפיעה על סביבתה - כמו למשל, דורסת כלב.

מגזין המירור פרסם תמונה שמופיעה בגוגל מפות המתעדת קטע כביש בצ'ילה, ובו כלב חוצה בריצה את הכביש. כיוון שהצילום הוא פנורמי ומתעד את המקום תוך כדי תנועה, שאר הכיוונים המופיעים בו צולמו בהפרשים של מספר שניות. כשמסתכלים בצד האחורי של התמונה, שצולם כנראה שניה אחר כך, רואים את אותו כלב מונח דרוס על הכביש - מה שמוכיח, ככל הנראה, שהרכב הדורס היה אותו רכב שצילם אותו.

דובר גוגל מסר למירור כי "אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות כדי להגן על אנשים וחיות בעודנו נוסעים אלפי קילמוטרים כדי להביא מידע יעיל ורלוונטי לגולשים ברחבי העולם. אנו בודקים את המקרה כדי להבין מה בדיוק אירע".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully