וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר מוזס בטוויטר: "להוביל מחאה נגד אוננות"

TECH

24.8.2014 / 11:51

למה התכוונה ג'ודי ניר מוזס עם הציוץ המוזר שלה בטוויטר - "בוער לי להוביל מחאה נגד האוננות"? הגולשים המשועושעים העלו השערות שונות, אך ג'ודי מבהירה: "הכוונה לאוננות המבצעית"

ציוץ של ג'ודי ניר מוזס בטוויטר. טוויטר, צילום מסך
צילום מסך, טוויטר/צילום מסך, טוויטר

הטוויטר של ג'ודי ניר מוזס הוא מקום שבו אפשר למצוא לא מעט התבטאויות לא שגרתיות, אבל היום צייצה אשת השר ציוץ באמת תמוה: "איפה שאני נמצאת כרגע אין בכלל התרעת צבע אדום, אין פשוט טעם", כתבה לפני כשעה, בזמן ביקורה בעוטף עזה, "נראה לכם סביר שחיים כאן אנשים שזו השיגרה שלהם? ממש בוער לי להוביל מחאה נגד האוננות".

גולשים רבים ניסו להבין מדוע אשת השר מבקשת לצאת נגד תופעת האוננות, והגיבו: "קודם יצאת נגד הסמים, עכשיו את יוצאת נגד האוננות? מה את מצפה שתושבי עוטף עזה יעשו במקלטים כל היום?"; "'אין אונות' או 'אוננות'? סליחה אני בעיברית קצת מתקשה"; "סילבן כבר לא מתפקד"; "די למדיניות ההשפרצה!"; ו-"מחאה נגד אוננות ? אפילו על זה הם עוד ישימו מס?!" ועוד תגובותך משועשעות.

פנינו לג'ודי כדי לקבל הסבר לציוץ המוזר, והיא הבהירה כי התכוונה ל"אוננות המבצעית, או האוננות בתהליך השלום. הייתי בלוויה של הילד בן ה-4, דניאל ביבול, נסעתי בכבישים שאין שם צבע אדום כי אין מספיק זמן להגיע למחסה. חשבתי שאין שום סיבה סבירה שאנשים יחיו ככה, בחרדה המטורפת הזאת, בלי שמי שצריך לעשות משהו יעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully