וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני השיקה את סמארטפון הדגל החדש שלה Xperia Z3

TECH

3.9.2014 / 18:06

בכנס IFA בברלין הציגה סוני את הסמארטפונים החדשים בסדרת הדגל שלה, כמו גם את הטאבלט הקל בעולם וצמידים חכמים

סוני מובייל הציגה בכנס IFA בברלין את מכשירי הדגל מסדרת Xperia Z - Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact. הם אטומים למים, כוללים עדשת 25 מ"מ מסוג G Lens Sony ועם רגישות 5 של ISO 12800 לצילום גם בתאורה נמוכה, ומצוידים גם בטכנולוגיה המאפשרת צילום קליפים ברזולוציית 4K. המצלמה כוללת גם פיצ'רים כמו Intelligent Active, שהופך תנועה קופצנית ורועדת לתנועה חלקה ואחידה.

המכשירים מתהדרים גם בטכנולוגיית המשחק מרחוק 2PS4 Remote Play, שמאפשרת למשתמש להתחבר ולשלוט במשחקי PS4 מרחוק, או להשתמש בסמארטפון כמסך שני.

מכשיר ה-Xperia E3 הוא הגרסה הקלילה והזולה יותר של ה-Z3. הוא מצויד במעבד Snapdragon 400 של Qualcomm® עם מעבד ארבע-ליבות במהירות 1.2 GHz ויכולות קישוריות דור 4 LTE. הוא כולל מצלמת 5 מגה-פיקסל עם HDR לסידור התאורה ואפליקציות צילום מגוונות.

ומה חשבנו על האקספריה Z2?
ואילו סמסונג הציגה בכנס ה-IFA את הגלקסי נוט 4

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר ה-Xperia Z3/מערכת וואלה!, צילום מסך

טאבלט

נוסף למכשירי הסמארטפון החדשים הציגה סוני את הXperia- Z3 Tablet Compact, שהוא לפי הצהרתה הדק והקל ביותר בעולם (6.4 מ"מ עובי, משקל 270 גרם). הטאבלט מצוייד גם הוא בטכנולוגיית המשחק מרחוק 2PS4 Remote Play, וגם הוא כמו הסמארטפון עמיד במים ואבק.

הטאבלט מצויד במעבד המהיר ביותר בקטגוריית הטאבלטים הקומפקטיים לדברי סוני - מעבד משולב Snapdragon 801של Qualcomm® עם מעבד ארבע-ליבות במהירות 2.3 GHz .

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאבלט peria- Z3 Tablet Compact/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמידים חכמים

לבסוף השיקה סוני את מוצרי ה-SmartWear Experience בתחום הטכנולוגיה הלבישה, שאמורים - בנוסף לתפקוד שלהם כ"שלוחה" של סמארטפון וכשעון - גם לתעד את החיים שלכם, כשהם מתחברים לאפליקציית Lifelog המאפשרת לסמן רגעים במהלך החיים ולחזור אליהם בכל זמן.

SmartBand Talk הוא צמיד חכם המאפשר קבלת שיחות קוליות ומתן פקודות קוליותבאמצעות טכנולוגיית 1 Voice Control המובנית של סוני. טכנולוגיית חיישני מד גובה ומד תאוצה מובנים "מרגישים" איך וכמה המשתמש זז, ומספקים סקירה מדויקת של הפעילות הגופנית היומית.

SmartWatch 3 הוא שעון חכם מבוסס Android Wear בשיתוף פעולה עם גוגל. מוצרי Android Wear מארגנים את המידע של המשתמש, מספקים לו מידע, עדכונים וטיפים על התנהלותו ומציעים לו פעולות מתאימות. השעון כולל צג LCD בגודל 1.6 אינצ' 320x320 TFT Transflective, וזיכרון מקומי מובנה 4GB, שמאפשר סינכרון פלייליסטים וחיבור עם אוזניות Bluetooth. הוא מכיל גם מיקרופון מובנה, מד תאוצה, מצפן, ג'יירו וטכנולוגיית חיישן GPS, והוא נטען דרך יציאת microUSB סטנדרטית.

SmartBand Talk ו-SmartWatch 3 מאפשרים ומציגים פעילות מידע של "תיעוד חיים" על היד, וגם מתחברים לאפליקציה בסמארטפון אנדרואיד דרך Bluetooth ו-NFC, בעזרת חיבור לחשבון Sony Entertainment Network3.

כל המכשירים הנ"ל מיועדים להשקה בסתיו הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
SmartBand Talk/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully