וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמשחקים מתערבבים

מה עושה רוחו של רובין ווילאמס ב-World of Warcraft? איך הגיע סיינפלד לסימס החדש? מה מחפש משחק פליסטיישן 4 במובייל? ואיך קשורות אנגרי בירדז לרובוטריקים? טור המשחקים מאשאפ

אלאדין. yes
הג'יני מקבל מצבה וירוטאלית/yes

רובין וויליאמס שם קץ לחייו לפני כחודש. הקומיקאי והשחקן היה גם חובב משחקי וידאו ידוע: הוא קרא לביתו זלדה על שם הנסיכה הקסומה של נינטנדו והיה שחקן פעיל במשחק ההמוני World of Warcraft. לאחר מותו, פנו שחקנים רבים לחברת Blizzard, מפעילת המשחק, וביקשו ממנה להוסיף מחווה לוויליאמס בשרתי המשחק.

הבטא לחבילת ההרחבה הבאה של המשחק מראה שבבליזארד נענו לבקשה הזו, ודמותו של וויליאמס (או ליתר דיוק - הג'יני מאלאדין) צפויה לזכות לחיי נצח דיגיטליים. הדמות הזאת, יש לציין, כבר הופיעה בעבר ב-World of Warcraft, אך אז זה היה בתור שד גנרי, עכשיו הוא שודרג לסוג של מצבה וירטואלית.

שחקנים שקיבלו גישה לבטא של Warlords of Draenor נתקלו בדמות של הג'יני באחד האיזורים החדשים במשחק. כשהם מדברים איתו לראשונה, הג'יני מצטט חלק מהמונולוג הראשון של הג'יני מאלאדין: "כח קוסמי אינסופי! מרחב מחייה ממש פצפון". סביר להניח שכל מי שיתקל בדמות הזו וראה אי פעם את סרט המופת הזה של דיסני ייזכר בוויליאמס בחיוך.
בשבועות האחרונים יש גם שמועות שגם חברת נינטנדו מתכוונת לכלול מחווה כזו או אחרת לוויליאמס במשחק הבא בסדרת The Legend of Zelda, שצפוי לצאת בסוף שנת 2015.

הסימס מצונזרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדינגו אכל לך את התינוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Sims 4 יצא בשבוע שעבר לחנויות המשחקים. פעם זו היתה אחת מסדרות המשחקים הגדולות בעולם. היום קצת פחות, אבל עדיין - כל משחק חדש בבית הבובות הוירטואלי הזה מוכר מיליוני עותקים ומשמח קצת את בעלי המניות של חברת EA. השחקנים המכורים כבר מנהלים את החיים של הסימסים שלהם בסביבת המשחק החדשה, אך חלק מהם גילו תופעה די מדאיגה: לא משנה מה שהם עושים, הסימס שלהם תמיד מצונזרים.

מי שמכיר את המשחקים יודע שכאשר סים נכנס להתקלח או מתחיל לקיים יחסי מין (ווה-ווזנה!), הדמות שלו הופכת מפוקסלת כדי להצניע את האיברים הוירטואליים שלו. אבל במשחק החדש, שחקנים מסויימים מגלים שהסימס שלהם מצונזרים במשך כל המשחק, גם כאשר הם לבושים לגמרי.

הסיבה היא נסיון חביב להלחם בפיראטיות. מי שמשחק בעותק שנרכש כחוק לא צריך לדאוג, שכן רק עותקים פיראטיים "זכו" להנות מהפיצ'ר החביב הזה, בתקווה שהבאג ישכנע אותם להוציא את הארנק ולקנות עותק חוקי.

ואפרופו מחוות במשחקים מהאייטם הקודם. יש מי שניצלו את השבוע לעשות דברים חשובים באמת, כמו לעשות שיחזור מדוייק של סיינפלד בעזרת מנוע המשחק של סימס. תמונות מסדרות נוספות כמו חברים תמצאו באלבומים שלו ב-imgur.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רוץ בין שקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוץ רוח כמו הרוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע שעבר חשפה סוני את Run Sackboy! Run!, משחק ריצה-אינסופי בכיכוב איש השק, הכוכב של סדרת משחקי הפלטפורמה שלה LittleBigPlanet. על פניו זו לא חשיפה מרגשת במיוחד. עוד משחק ריצה אחד מבין מיליונים, ספין-אוף חסר נשמה שיוצא שבועות ספורים לפני המשחק החדש בסדרה הוותיקה. אך כשבוחנים עוד קצת את המשחק הזה מגלים משהו די מעניין: זו הפעם הראשונה בה סוני מוציאה משחק ל-iOS ולאנדרואיד בשביל לקדם סדרת משחקי פלייסטיישן.

בסופו של דבר, מדובר בפרסומת. המשחק השלישי בסדרת LittleBigPlanet יוצא לפלייסטיישן 4 בעוד מספר שבועות, ובסוני אולי חשבו שהייפ לא מספיק גבוה. לפיכך, Run Sackboy! Run!, ייצא בחינם בחודש אוקטובר לאייפונים ולאנדרואידים, עם הבטחה לצ'פר את שחקני הגירסה הסלולרית בכל מיני בונוסים במשחק המלא. בקיצור: שתול את הזרעים על המסך הקטן ואז קצור את הפירות על הפלייסטיישן. ומה עם אין לך פלייסטיישן? תקנה אחד. דהה.

בסוני ניסו עד עכשיו להשאר נאמנים לפלטפורמות שלהם. משחקי פלייסטיישן היו אך ורק בפלייסטיישן, או מקסימום במכשירים סלולריים מתוצרת סוני-אריקסון. עכשיו, נראה, גם בחברה היפנית הגאוותנית מבינים שלפעמים צריך להוציא את הראש מחוץ לחלון ולראות שיש גם פלטפורמות אחרות בחוץ. לכו תדעו, אם הטריק השיווקי הזה יעבוד אולי גם נינטנדו תראה כי טוב ותשחרר סוף סוף משחקי מריו ופוקימון לאייפון.

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפשו Serpent in Space ביוטיוב תמצאו תוכניות על חייזרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Serpent in Space של רן אלמליח היא ווריאציה מודרנית וחללית של סנייק המיתולוגי, רק שהפעם הסכנה היא לא לאכול לעצמך את הזנב אלא להפגע מכל מיני עצמים שמתעופפים להם בחלל לצידכם.

יש חיזוקים מעניינים, מערכת שליטה טובה ואווירה שמצליחה להיות מרגיעה למרות שהמשחק עצמו לא קל. חינם ל-iOS. להורדת המשחק מהאפ-סטור.

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

לא לציפור הזו פיללנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מגניב בכלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר כתבתי על הימים הלא קלים שעוברים על יצרנית אנגרי בירדז ועל Angry Birds: Stella, המשחק החדש של הציפורים הזועמות בכיכובה של סטלה הציפור המצודדת. עכשיו כשהמשחק בחוץ, הנה הנה הרתשמות קצרה ממנו: לא טוב.

על פניו, סטלה היה יכול להיות אחלה משחק, עם כוחות חדשים לנוסחה המעט שחוקה של Angry Birds. אבל הכוחות לא כיפיים (הכח של סטלה, "להתביית" על חזירים או קירות ספציפיים אחרי השיגור, ממש שובר את הקצב של המשחק) ולא מצליחים להרחיק את תחושת ה"כבר עשינו את זה מיליון פעמים בעבר". ובלי שום קשר, פס הקול, שתמיד היה אחד מהחלקים הכי עליזים ומשמחים ב-Angry Birds, גרוע ממש. בקיצור: מומלץ לוותר.

להורדת המשחק מהאפ-סטור
להורדת המשחק מגוגל פליי

מאחר והטור עמד הפעם בסימן שילובים, יש בכל זאת קרן של אור בכל הקשור לציפורים העצבניות. הוא מגיע בדמות הטריילר ל-Angry Birds: Transformers, שמצליח להיות אחד הדברים המגניבים שראיתי בשבוע שעבר מבלי להראות אפילו שניה אחת של גיימפליי:

קטע בונוס לסיום

הקיץ עומד להגמר ורוחות הסתיו מגיעות, ואנחנו היום בסימן עירבובים אז הנה סרטון ויראלי מ-2013 בו רוח מגרשת את האנשים מהחוף בעזרת מתקן מתנפח וסגנון משחק קלאסי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully