וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות אחרונות בהחלט

אירוע ההכרזה של אפל הולך ומתקרב, שמועות אחרונות ברשת מדברות על תצוגה רוחבית בדומה לאייפד למכשיר הגדול. וכמה מכם באמת יעברו מאנדרואיד לאפל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופרים לאחור לקראת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכריזו על שעון? יכריזו על כמה מכשירים בגדלים שונים? בטוח יהיה אייפון 6 או אולי הפתעה אחרת? את רוב השמועות החשובות לקראת אירוע ההשקה של אפל מחר אתם כבר מכירים. למי שלא יכול לספור את הדקות, העמידה אפל עמוד עם טיימר שסופר לאחור לקראת שידור לייב סטרימינג שיהיה זמין רק דרך מכשירי אפל. רגע לפני - הנה עוד שמועה אחרונה וסקר משתמשים מעניין, ומחר נעביר לייב בלוג מההכרזות עצמן. אתם מוזמנים.

באים רחב

שמועה בנוגע למכשירים החדשים לפי דיווח שהופיע בבלוג 9to5mac טוענת שהמכשיר המוגדל מבין האייפונים שייחשפו באירוע של אפל יאפשר תצוגה רוחבית (Landscape mode) בדומה לממשק המשתמש באייפד (ראו וידיאו למעלה). מי שרוצה להרגיש ממש מוכן לאירוע, אתר The Verge ריכז את כל ההשקות הקודמות של אפל לפי שנים ומביא את השורה התחתונה של כל השקה.

השאלה היא לא אם חסידי האייפון ירצו את המכשיר החדש. הם כנראה ירצו. בייחוד על רקע טענות, הנכונות בחלקן, שהשקת מכשיר חדש של אפל פוגמת בחווית השימוש של בעלי המכשירים מהדור הקודם. אבל מה עם בעלי מכשירי האנדרואיד?

לקראת ההכרזה על דגמי האייפון החדשים, קובע סקר חדש כי כ-5% ממשתמשי אנדרואיד צפויים להחליף למכשיר אייפון 6. נתון זה מיוחס לאנשים שהשיבו כי המעבר "סביר מאוד", ו-12.4% נוספים אמרו כי הוא "סביר במידת מה". בסקר, שנערך ברשת על-ידי חברת Survata והקיף 889 משיבים, 36% מבעלי מכשיר האייפון 5S, מכשיר הדגל הקודם של אפל, השיבו כי "סביר מאוד" שישדרגו למכשיר החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully