וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: מתיחה אכזרית של גניבת כליה

TECH

14.9.2014 / 17:02

אריק מלדיק התעורר בוקר אחד בתוך אמבטיה זרה מלאה קרח, כשבטנו חבושה ומדממת ולצדה זרוקה כליה טרייה וצינור. הוא פרץ בצרחות - רק כדי לגלות שמדובר במתיחה אכזרית במיוחד

צ'נק סטיבלו ואריק מלדיק מצ'כיה אוהבים למתוח זה את זה ביוטיוב. יש להם ערוץ בשם ViralBrothers אליו הם מעלים את הסרטונים שלהם, שכוללים בדרך כלל את המתיחות האכזריות שלהם. לפני חודשיים, אריק מתח את צ'נק וגרם לו להאמין שבת זוגו התאבדה בקפיצה מהחלון, ועכשיו צ'נק העלה לערוץ תיעוד של מתיחת הנקמה שלו - מתיחת הכליה.

ראשית דאג צ'נק להקרין במכשיר הטלוויזיה שלהם שידור חדשות מזוייף, שמדווח על כנופיית שודדי איברים המשתוללת בסביבת מגוריהם, שחוטפים אזרחים ומוציאים מגופם כליה בעודם מחוסרי הכרה. באותו ערב, כשיצאו לבלות, צ'נק דאג לסמם את חברו בכדורי שינה שהכניס לכוס המשקה שלו, עד שזה איבד את הכרתו.

כשהתעורר אריק בבוקר שלמחרת, מצא את עצמו שרוע בתוך אמבטיה זרה מלאה בקוביות קרח, עם תחבושת מדממת על בטנו שמתוכה יוצא צינור, כשקירות החדר מכוסים דם ועל האסלה זרוקה כליה. אריק פרץ בצרחות נוראיות, שרק התגברו כשצ'נק נכנס לחדר בתחפושת של מנתח ומזרק בידו. בשלב זה גילה לו צ'נק שמדובר במתיחה - כשאריק עדיין צורח מרוב הלם בתוך האמבטיה. קשה לתאר לאיזו קיצוניות תגיע המתיחה הבאה, כנקמה על זו הנוכחית - אם בכלל שני המתחנים עוד מסוגלים להאמין למשהו.

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully