וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הפסקה: לוח אירועי הטכנולוגיה בתל אביב השבוע

כנסי סטארט-אפ ומימון, הרצאות על משחקים ותחרויות פיתוח אפליקציות: בימים הקרובים כדאי לחובבי הטכנולוגיה לקפוץ לתל אביב

מי שמתגורר או מבקר בתל-אביב בוודאי הבחין שהעיר כולה עוטפת חג לקראת פסטיבל החדשנות DLD, ועוד כל מיני אירועים לחובבי הטכנולוגיה שיתרחשו בימים הקרובים. כל מי שמתעניין קצת בסטארט אפ או פיתוח משחקים, והוא רק זקוק למימון והכוונה, כדאי לו לשים לב לאירועים הבאים - כולם בחינם.

16 בספטמבר

פסטיבל DLD תל אביב. http://dldtelaviv.com/, אתר רשמי
פסטיבל ה-DLD/אתר רשמי, http://dldtelaviv.com/

שעות 9:00 – 18:00: היום הראשון של כנס ה-DLD

הכנס יעסוק בסטארטאפים, קרנות הון סיכון, אבטחת אינטרנט, מימון, דרכים לשיווק פלטפורמות, בניית אפליקציות ועוד. חלק מהשמות הגדולים של המשקיעים בכנס יגיעו מאינטל, גוגל, מיקרסופט ואמדוקס. חלקים ממנו יוזרמו לקהל הרחב בלינק הזה. כיוון שחלק מההרצאות חופפת לא ניתן לצפות בכל הכנס בלינק.
מיקום: מתחם התחנה, נווה צדק.
לינק לאירוע

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שעות 17:00-23:00: אירוע הסטארט-אפ של DLD

אירוע הסטארט-אפ שמתקיים במסגרת שבוע DLD של עיריית תל אביב, בשיתוף עם SoftLayer an IBM Company. האירוע יכלול כ-150 חברות סטארט-אפ, כמו Playcast שמתמחה במשחקים לטלוויזיה ללא קונסולות; JoyTunes – המאפשרת לימוד נגינה פשוט ונוח, וגייסה כבר 5 מיליון דולר; ו- FeeX – שתעזור לפנסיה שלנו ועוד חברות מובילות.
מיקום: אחד העם 9.
לינק לאירוע

שעות 19:00 -23:00: "מכיכר לכיכר"

הפנינג אורבני של טכנולוגיה ותרבות שמתקיים במסגרת שבוע החדשנות DLD. לאורך שדרות רוטשילד יוקמו מספר עמדות ובמות של משחקי מחשב, אמנות, טכנולוגיות לבישות, מציאות מדומה, פיתוחי סטארט-אפ מקומיים ועוד.
מיקום: לאורך שדרות רוטשילד, בין כיכר הבימה לכיכר רוטשילד 1.
לינק לאירוע

17 בספטמבר

שעות 9:00 – 21:00: היום השני של כנס ה-DLD

הרצאות על שיווק, אפליקציות למובייל, בחירת סטארטאפים ועוד. חלק מהכנס יוזרם לקהל הרחב בלינק הזה.
מיקום: מתחם התחנה.
לינק לאירוע

שעות 9:00 – 18:00: כנס ה- AWS Summit 2014

כנס שירות הרשת השנתי של אמזון השנתי בשיתוף עם אינטל, Gemini, NetApp ועוד. במהלך הכנס ייערכו הרצאות והתנסויות במוצרים הקשורים לשירותי האינטרנט של אמזון. הכנס ייפתח בדבריו של סמנכ"ל ו-CTO של אמזון, ד"ר וורנר ווגל. לקוחות של השירות של AWS יתנו גם טיפים וטריקים בנושא.
מיקום: רח' קאופמן 12 במלון דייויד קונטיננטיאל.
לינק להרשמה
לינק לאירוע

שעות 13:00-17:00: ה-Microsoft Ventures Marketplace

אירוע שמתקיים במסגרת שבוע של החדשנות DLD של עיריית תל אביב. האירוע יאפשר לתת הזדמנות לסטרטאפים קטנים לקבל מימון לרעיון שלהם.

באירוע יפגשו כ-110 יזמים עם 90 חברות טכנולוגיות גדולות. בין שמות המשקיעים ניתן למצוא את: גוגל, אינטל, יאהו, איביי, בלומברג קפיטל ועוד. באירוע יפגשו הסטרטאפים והמשקיעים לפגישה של כ-15 דקות בהן היזם יצטרך לגרום למשקיע לאהוב את הרעיון ולתת לו מימון.
מיקום: מתחם התחנה ליד שדרות אבא אבן.
לינק להרשמה

שעות 15:00 – 18:00: כנס ה-GameIS השנתי

מתקיים במסגרת שבוע של החדשנות DLD של עיריית תל אביב. הכנס יכלול הרצאות מחו"ל מתעשיית הגיימינג המקומית והבינלאומית. הכנס הוא כנס מקדים לכנס הראשי שיערך בדצמבר. בין שמות המרצים ניתן למצוא: ברני סטלר – לשעבר נשיא חברת Atari וחברת Sega, פול אייבלר – מנכ"ל Take Two וכן מהתעשייה בארץ של פלאריום, פייסבוק ועוד.
מיקום: מתחם התחנה יחזקאל קויפמן 2.
לינק להרשמה
לינק לאירוע

שעה 18:30 והלאה: Garage Geeks

האירוע המסורתי של DLD תל אביב, בו נפגשים גיקים ויזמים ישראליים מקומיים עם חברות גדולות בינלאומיות כדי לדבר על טכנולוגיה ולשתות בירה.
מיקום: מתחם התחנה.
לינק לאירוע
לינק להרשמה

18 בספטמבר

שעה 14:00 עד למחרת: ההאקתון של AWS בשיתוף אינטל

האקתון של 24 שעות בנושא "אינטרנט של דברים". למשתתפים יהיה 24 שעות להשלים את ההאקתון. אוכל ושתייה יחולקו באירוע, כל מה שעל המשתתפים להביא הוא מחשב נייד. המנצחים יקבלו טאבלט Kindle Fire HD.
מיקום : רחוב תושיה 2, מרכז lool Ventures.
לינק לאירוע

22-23 בספטמבר

שעות 9:00 – 20:00 למחרת: אירוע האקתון של בנק לאומי בשיתוף עם חברת Saleforce

האירוע יתקיים במשך 36 שעות ברצף החל מ-9 בבוקר של יום שני. מטרת ההאקתון היא לפתח אפליקציה שמראה על חדשנות ומובילות בתחום הבנקאות. המנצחים במקום הראשון יקבלו 100 אלף שקל, מקום שני 30 אלף, ומובטחים פרסי יקרי ערך נוספים למשתתפים כגון: מקבוק אייר, טאבלט נקסוס 7 ועוד.
מיקום: גני התערוכה ביתן 10, שדרות רוקח 101.
לינק להרשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully