וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל שחררה את מערכת ההפעלה iOS החדשה

המערכת כוללת את אפליקציית Health ופיצ'רים נוספים, ובשעות הקרובות מומלץ לא לנסות להוריד אותה בשל עומס על השרתים

טים קוק בעת הצגת IOS 8. AP
טים קוק מציג את מערכת iOS החדשה בכנס המפתחים של אפל ביוני השנה/AP

אפל שיחררה היום ב-20:00 שעון ישראל את העדכון החדש למערכת ההפעלה שלה, ה-iOS 8. העדכון כולל מגוון פיצ'רים עליהם דיווחנו כבר בעבר. בנוסף לאפליקציית health, שתאפשר לנטר את נתוני הכושר והבריאות שלנו, קיים גם שדרוג לאפליקציית ה-iMessege עם אפשרות להקליט הודעות וליצור קבוצות; שינויים בממשק עצמו, עם מקלדת חכמה יותר שיודעת לנחש את המילה שאנחנו רוצים לרשום עם Predictive text; ווידג'טים לאפליקציית שתומכות בכך; ואפשרות ל-Homekit, כך שסירי תוכל להדליק את האור ואת דוד המים החמים. סירי כעת מסוגלת לדבר בעוד שפות, כמו רוסית, פורטוגוזית ותאילנדית.

חלק מהמשתמשים, אגב, מתלוננים על כך שהמערכת החדשה דורשת יותר מדי מקום פנוי שיהיה במכשיר, כ-4.7 GB באייפון 5 ו-5.7 GB באייפד 3.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך: אור קורץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בכל עדכון, קיים עומס רב על השרתים ומשתמשים רבים מדווחים שהם אינם יכולים לעדכן את הגרסה. מומלץ לחכות לרגיעה ולעדכן יותר מאוחר או מחר בבוקר. לבעלי המכשירים הישנים יותר, בייחוד אייפון 4S ואייפד 2 ,מומלץ לחכות לסקירות מן הקהל הרחב לפני השדרוג שלא תיפגע חווית השימוש שלהם.

העדכון יתזמין אפשר למכשיר האייפון מדגם 4S 5, 5S, 5C, 6, 6 פלוס, דגם האייפד 2, האייפד 3, האייפד 4 והאייפד אייר ומעלה וכולל שני דגמי האייפד מיני והאייפוד טאץ דור 5. כמו כן יתקבל עידכון גם למכשירי האפל טיוי דור 3.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully